annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Weet een van jullie misschien hoe ik een invoice moet aanpassen want er zit een fout in?

Aanpassen van een invoice?
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Weet een van jullie misschien hoe ik een invoice moet aanpassen want er zit een fout in?

Daar moet u voor bij de verkoper zijn.

Vraag om een nieuwe aangepaste invoice.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Deze geeft aan dat dit niet mogelijk is en dat ik het geld rechtstreeks met paypal over moet maken
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

De verkoper kan altijd de invoice opnieuw sturen. Als hij dat niet weet/kan of andere reden dan kunt u de betaling niet vanuit eBay starten. Inderdaad kunt u direct via PayPal betalen maar dan moet u het juiste emailadres hebben. De kopersbescherming is dan ook minder gegarandeerd. Het door u gekochte item wordt alleen in Duitsland verzonden volgens de veilingtekst, daar zal het probleem liggen. De verkoper kan gewoon de verzendkosten invullen maar weet deze niet of wil u liever niet leveren.

Als u besluit tot niet betalen kunt u het beste het item markeren als betaling verzonden.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Bedankt voor uw reactie. Ik mail over en weer met de verkoper en die probeert mij het bedrag dus zonder tusenkomst van ebay via paal te betalen. Ik denk dat het ook meespeelt dat hij op deze manier de extra ebay fees ontloopt. Echter, ik heb hem ook duidelij kgemaakt dat ik dit liever niet doe omdat ik hiermee mijn kopersbescherming verlies. Als hij er dan voor kiest om 'gewoon' niks te versturen dan zit ik met de gebakken peren natuurlijk en hier heb ik geen zin in. Ik heb de verkoper gevraagd ode nvoice aan te passen of opnieuw te versturen maar hij zegt dat dit niet mogelijk is of hij weet niet hoe.
Ik heb hem ook verteld dat hij een mailtje kan sturen naar de helpdesk. Meestal binnen een dag wel antwoord dan. Misschien dat iemand op dit forum mij specifiek zou kunnen vertellen hoe deverkoper de invoiice aan kan passen, hij hoeft inderdaad alleen de verzendkosten (11 euro) in te vullen en klaar is kees. Ik heb sterk het vermoeden dat hij onder de verkoop uit wilt komen omdat het verkoopbedrag toch lager is uitgevallen dan gehoopt.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord