annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper na winnen laatste item 12 dagen geleden nog niet betaald

Ik heb in totaal 5 items verkocht aan iemand uit Italie.

Deze zijn nog niet betaald.

Wij kijken altijd onze produkten na en er bleek bij 1 object 2 kleine dingen te missen. Verkoper gemaild dat hij 5 euro korting kon krijgen, deze vond dit ok.

Dus een factuur gestuurd met totaalbedrag aan het einde 5 euro korting gegeven en vermeld bij opmerkingen dat dit is voor dat item met de ontbrekende dingen en verstuurd.

Na een tijd nogmaals verstuurd maar er word niet betaald. Een mail verstuurd. Zegt de koper dat dat item niet is veranderd van 9.95 in 4.95. Ik weer terug mailen dat er als korting 5 euro is afgedaan voor dat item, dat dit niet anders kan.

Nu is er  nog steeds niet betaald.

Ik ben bang dat als ik onbetaald object ga doen dat de koper ineens betaald, maar eigenlijk ben ik het vertrouwen kwijt in deze koper en dat hij onterecht straks moeilijk gaat doen. Zoals niet ontvangen object ofzo en wij als verkoper staan toch altijd aan de verkeerde kant.

Nu had ik gedacht om de transactie te annuleren.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Ik heb al gekeken, als de koper hier mee eens is krijg ik de ebaykosten terug en anders niet?? Kan ik wel annuleren zonder dat de koper er mee eens is?

Laatste item is 10 maart 2012 gekocht, dus ben er al even zoet mee en wil het gewoon afronden.

Iemand een idee?

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

De aankoop kan alleen geannuleerd worden mits de koper hier mee akkoord gaat! U zou een nieuwe factuur kunnen sturen en het ontbrekende item van de nieuwe factuur kunnen verwijderen!

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Na het annuleren van de items kreeg ik na 2 minuten een betaling binnen van de koper.

Volgens mij kan ik niet de anulering annuleren toch?

Koper heeft (nog) niet gereageerd op de annulering, is dit nodig?

Hoe moet dit verder??

-- Bewerkt door harowi66 op 22 Mar 2012 9:20 CET
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

het is pas een annulering als de koper akkoord is gegaan! nu deze betaald heeft zal u de items alsnog moeten versturen, bewaar voor de zekerheid alle correspondentie en verstuur indien mogelijk aangetekend! dit om eventuele claims wegens niet ontvangen voor te zijn!

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Ik ga ze zowiezo aangetekend versturen hoor.

Bedankt voor uw hulp.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord