annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb geen ervaring met eBay en heb per ongeluk op nu betalen gedrukt. Hoe kan ik hier eronderuit?

Waarom bestaat er geen kopje annulering of een bevestigingvraag betreft "Nu kopen"
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Ik heb geen ervaring met eBay en heb per ongeluk op nu betalen gedrukt. Hoe kan ik hier eronderuit?

Bedankt voor u antwoord. Ik zat voor het eerst op m'n eBay app had trouwens 1x op "nu betalen" gedrukt omdat ik nieuwsgierig was hoe t werkte met de betalingswijze. Wist niet dat je meteen aan vast zat. Inmiddels al wel een aankoop gedaan maar nu dus n ander vraag. Ik heb een aankoop uit Amerika maar 't past niet. Ik heb zonet een mail gestuurd en ik mag het omruilen. Hoe werkt dat op een veilige manier? En via eBay? Vriendelijk groet!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Het kopen op eBay is erg gemakkelijk, het betalen daarentegen een stuk moeilijker.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

U kunt de verkoper vragen de aankoop te annuleren.

Overigens wordt u twee maal gevraagd of u en artikel wil kopen.

Een keer op de betreffende aanbodpagina en daarna nog een keer ter bevestiging (vastleggen aankoop)

Twee keer per ongeluk?

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Bedankt voor u antwoord. Ik zat voor het eerst op m'n eBay app had trouwens 1x op "nu betalen" gedrukt omdat ik nieuwsgierig was hoe t werkte met de betalingswijze. Wist niet dat je meteen aan vast zat. Inmiddels al wel een aankoop gedaan maar nu dus n ander vraag. Ik heb een aankoop uit Amerika maar 't past niet. Ik heb zonet een mail gestuurd en ik mag het omruilen. Hoe werkt dat op een veilige manier? En via eBay? Vriendelijk groet!
Bericht 5 van 5
laatste antwoord