annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo Ik heb een product verkocht en PayPal hou mijn geld vast , ik ben zeer boos ,ik wil mijn geld

Hallo

Ik heb vorige week een strap verkocht en paypal hou mijn geld vast in opdracht van jullie  ik heb 100% feedback en zit al zins 2003 op ebay te kopen en verkopen , ik eis mijn geld op , op mijn paypal rekening , pakje is direkt verstuurd via POST NL barcode ****

en het track trace nummer is **** ook dat heb ik vermeld. ik vind het werkelijk niet kunnen dat jullie mijn geld vast houden .als dit voortaan de weg is ben ik er gauw mee klaar . ik heb nooit probelemen gehad ,dit is alleen maar vast houden voor jullie eigen rente op te strijken volgends mijn.

graag een tegen bericht ... w Biesheuvel

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Hallo Ik heb een product verkocht en PayPal hou mijn geld vast , ik ben zeer boos ,ik wil mijn geld

Zoveel heeft U niet verkocht in al die jaren.

Maar weet U,dat U op het antwoordcentrum geen ebaymedewerkers treft???????????????

Dus richt uw grieven aan ebay,via de hulpdesk.

Slechts een moderator schrapt hier bepaalde zaken.

Veel succes

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Geachte Medewerker

Ik heb mijn verhaal niet op u medewerkers los gelaten maar op het systeem dat Ebay / payapal handhaven .

het spijt mij dat u zich persoonlijk aangevallen voelt maar ik wordt continu voor de gek gehouden met de mededeling we sturen u morgen een bericht en ik hoor vervolgends helemaal niets .

dit is het enige waar ik op kan reageren omdat je bij ebay een hele slechte mail adres heb waar je je klachten kwijt ken .

en wederom wordt ik weer niet geholpen maar krijg ik weer een vervelend antwoord .

ik heb nooit problemen gehad , waarom wordt dit niet fatsoendelijk op gelost ????

dat is alles wat ik vraag ,

via de help desk kan je alleen maar regels aan klikken maar niet je verhaal doen .

ik heb genoeg verkocht van af 2003 en gekocht zo dat dat ze mijn geld niet mogen vast houden dat is het regelement.

Jammer dat het zo moet lopen .

mvg W. Biesheuvel

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Is het probleem nu opgelost?

Bericht 4 van 4
laatste antwoord