op 16-09-2014 17:25 - laatst bewerkt op 16-09-2014 22:35 door zhainius
Hallo
Ik heb vorige week een strap verkocht en paypal hou mijn geld vast in opdracht van jullie ik heb 100% feedback en zit al zins 2003 op ebay te kopen en verkopen , ik eis mijn geld op , op mijn paypal rekening , pakje is direkt verstuurd via POST NL barcode ****
en het track trace nummer is **** ook dat heb ik vermeld. ik vind het werkelijk niet kunnen dat jullie mijn geld vast houden .als dit voortaan de weg is ben ik er gauw mee klaar . ik heb nooit probelemen gehad ,dit is alleen maar vast houden voor jullie eigen rente op te strijken volgends mijn.
graag een tegen bericht ... w Biesheuvel
op 17-09-2014 09:49
Zoveel heeft U niet verkocht in al die jaren.
Maar weet U,dat U op het antwoordcentrum geen ebaymedewerkers treft???????????????
Dus richt uw grieven aan ebay,via de hulpdesk.
Slechts een moderator schrapt hier bepaalde zaken.
Veel succes
op 24-09-2014 02:22
Geachte Medewerker
Ik heb mijn verhaal niet op u medewerkers los gelaten maar op het systeem dat Ebay / payapal handhaven .
het spijt mij dat u zich persoonlijk aangevallen voelt maar ik wordt continu voor de gek gehouden met de mededeling we sturen u morgen een bericht en ik hoor vervolgends helemaal niets .
dit is het enige waar ik op kan reageren omdat je bij ebay een hele slechte mail adres heb waar je je klachten kwijt ken .
en wederom wordt ik weer niet geholpen maar krijg ik weer een vervelend antwoord .
ik heb nooit problemen gehad , waarom wordt dit niet fatsoendelijk op gelost ????
dat is alles wat ik vraag ,
via de help desk kan je alleen maar regels aan klikken maar niet je verhaal doen .
ik heb genoeg verkocht van af 2003 en gekocht zo dat dat ze mijn geld niet mogen vast houden dat is het regelement.
Jammer dat het zo moet lopen .
mvg W. Biesheuvel
op 17-11-2014 06:21
Is het probleem nu opgelost?