op 15-08-2012 19:06
k heb geld op mijn paypal rekening gestort via money2, maar als ik wil betalen geeft ebay aan dat, ik kan kiezen uit een creditcard of paypal betaling, maar het geld staat er dus al op. Hoe kan ik toch mijn betaling voltooien?
hallo.
ik zit sinds een paar dagen ook op ebay en heb ook een paypal acount aangemaakt en geld erop gezet. ik gebruik de app op me telefoon en als ik daar wil betalen krijg ik een foutmelding: paypal is not avalible at this time please try again later. dus op die manier kan ik niet betalen. als ik via mijn telefoon op internet net ga en het dan probeer via de website krijg ik de volgende melding: there are one or more errors with your cart, please fix them before signing into paypal. en als ik het via mijn laptop probeer te batelen krijg ik deze melding:
Helaas kan uw betaling momenteel niet via uw PayPal-rekening worden verwerkt. Ga terug naar de webwinkel en probeer een andere betaalmethode (indien deze beschikbaar is).
doe ik iets fout want ik snap het niet meer. ik heb mijn paypal acount ook gekoppeld als betaal methode aan ebay dus dat is het ook niet.
iemand ideeen???
dit probleem heb ik ook maar kom niet echt verder
dan kies je voor de pay-pal rekening, daar staat je geld immers op, en volg je de scherm instructies over het pay-pal betalen