annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Werkelijke kosten schatting Ebay?

Goeiemiddag,

Ik heb bovenstaande vraag al aan Ebay gesteld maar wil graag ook ervaringen van medekopers horen. Ik ben geinteresseerd in het kopen van een snowboard van een Amerikaanse aanbieder. Gezien het board $400 kost is moet er zowel BTW (21%) als invoerrechten over de juiste douanepost (3,8%) betaald worden.

De zending wordt gedekt door het GPS programma van Ebay en op de pagina staat een schatting dat ik in totaal $580 kwijt ga zijn aan verzending en inklaring. Wanneer ik de voorwaarden van het GPS lees krijg ik de indruk dat de zending incoterm DDP (volledig ingeklaard en geen extra kosten) bij mij wordt afgeleverd.

"Wanneer je op de button Nu betalen klikt, worden de betalingsgegevens meestal automatisch voor je berekend. Deze betalingsgegevens zijn in overeenstemming met de verzendgegevens, BTW en kortingen voor meerdere aankopen die je kunt vinden in de aanbieding onder de objectbeschrijving."

Heeft iemand al ervaring gehad met GPS of kan ik me voorbereiden op nog een naheffing van 21%?

Bvd,

Ferry

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

De BTW en inklaring betaald u aan de postbode. Tijdens het 'nu betalen' traject betaald u slechts de aankoopprijs en verzendkosten.

Een vraag stellen