op 23-03-2015 20:52
Ongeveer een maand geleden heb ik bij een verkoper twee verschillende dingen gekocht en in een keer betaald.
Die spullens zijn ook samen verstuurd wat weer scheelde in de verzendkosten.
Veel verkopers bieden ook aan om meerdere dingen tegelijk te versturen zodat de kosten voor het versturen lager is.
Nu heb ik weer wat besteld maar opeens kan het niet meer, en ik vind nergens een linkje om terug gaan naar het winkelen als
je gedrukt hebt op nu kopen.
Dit vind ik niet handig omdat ik niet meerdere keren verzendkosten wil betalen voor iets wat in een keer verstuurd kan worden.
Weet iemand dus hoe ik meerdere verschillende dingen nu in een keer kan kopen en in een keer kan betalen.
Alvast bedankt.
hallo
ik las je bericht, en dat had ik ook, en ook ik kon geen link vinden om terug te gaan, ik wilde 2 singles kopen, 1 voor een kennis, en 1 voor mijzelf.
heb uiteindelijk maar 1 gekocht, omdat ik ook geen 2 maal verz.kosten wil betalen, als het in 1 pakje gaat.
ik verkoop ook singles, en vanavond 2 singles verkocht, aan 1 klant, en die betaalde 2 keer met paypal, en 2 keer de verz.kosten.
heb een mailtje gezonden, dat de 2 singles in 1 pakje gaan, en heb haar de teveel betaalde verz. kosten teruggezonden.
ik denk dat je beter met de helpdesk kunt mailen, want die zouden toch wel moeten weten, hoe het dan wel moet.
want ook ik weet het niet.
ik denk dat ze de link, terug naar de winkel, hebben verwijderd.