annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat moet ik doen als mijn koper niet meer reageert na het aanvragen van een retourzending?

Hallo!

 

Bijna een maand geleden heb ik maand geleden heb ik een object verkocht aan een internationale koper. Al vaker heb ik te maken gehad met internationale kopers, aangezien ik vaak via Ebay.com handel.

 

Deze specifieke koper heeft netjes betaald, dus heb ik het object die volgende dag verzonden (bij verzending kreeg ik geen tracking nummer). Net nadat ik het verzonden had, vroeg de koper een retourzending aan met het excuus: ''Mijn dochter heeft dit object zonder toestemming gekocht. Ik zou graag een retour willen.''

 

Omdat ik het object al had verzonden, moesten we dus eerst wachten tot zij het hadden binnengekregen. Ik heb alvast wel de retourzending geaccepteerd, omdat ik het probleem begrijp. De betaling is nu geblokkeerd, maar ik heb het dus nog niet volledig teruggestuurd.

 

Al bijna een week geleden heb ik gevraagd hoe het ervoor stond; of het al binnen was enzovoorts. Nu, een week later, heb ik niks meer gehoord. Ik begrijp dat het wel vaak 2-3 weken duurt voordat iets in de Verenigde Staten is aangekomen, maar ik vind het nog steeds absurd dat ik nog steeds niks te horen heb gekregen.

 

Als ik mijn object niet meer terugkrijg, is de betaling dan alsnog van mij, de verkoper? Het staat nu namelijk nog geblokkeerd en ik weet niet precies hoe ik dat ongedaan kan maken. Heeft u daar tips voor?

 

Ik hoop dat u mij kan helpen!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen