annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betaling is is behandeling maar verkoper heeft ook banknummer doorgegeven

Ik heb de knop in de email van Ebay aangeklikt om mijn aankoop te betalen. Nu blijft mijn zandloper staan op dat de betaling in behandeling is. Verkoopster heeft in een bericht erbij gezet dat het banknummer is vermeld bij ebay en nu weet ik niet of ik nu gewoon geld moet overmaken naar die bankrekening maar dan ben ik bang dat én van mijn visa/paypal wordt afgeschreven én van mijn eigen bankrekening. Zit dus in tweestrijd en weet niet wat ik moet doen, ik kan nergens controleren wat er met mijn betaling is gebeurd, ik heb alleen maar op betalen gedrukt en dat is het dan. Heb ook diezelfde mail nog op mijn computer staan (de betaling heb ik met mijn telefoon gedaan) en als ik die dan ook aantik ben ik bang dat het 2x wordt afgeschreven. Baal hier enorm van.

De foto toont de mail die ik van ebay ontving en ja, dan druk ik op betalen...

Hele onderwerp weergeven

 

Door op de "nu betalen" knop te drukken ga je naar de betaalgegevens en de wijze van betalen.

Op dat moment heb je nog niet betaald. Dat is pas het geval als je via Paypal of creditcard akkoord geeft voor de betaling.

Meestal moet je dan nog apart inloggen op je Paypal voordat je iets kunt betalen. Behalve als je je paypal toestemming hebt gegeven om direct de betaling te doen(wat niet aan te raden is).

 

Twijfel je of je via paypal betaald hebt log dan in op je paypalaccount, dan zie je gewoon al je transacties.

Een vraag stellen