annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen ,maar onmogelijk om contact te krijgen met ebay klantenservice

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen,de uiterste bezorgdatum was 21 juni en het is nu 26 july ,maar het is onmogelijk om contact te krijgen met ebay klantenservice,alles waar je op klikt om te mailen werkt niet?,En de verkoper maakt niet erg haast om een refund te regelen.kan iemand mij helpen.Dit ligt niet aan mijn computer want dit heb ik alleen op Ebay Klantenservice.Dit is voor mij reden genoeg om voorlopig niets meer te kopen op Ebay,hoe jammer ik dat ook vind.Want als er eens problemen zijn geven ze niet thuis.

 

                                                                Herman

Hele onderwerp weergeven

De Ebay "klantenservice" voor dit soort problemen bestaat niet. Als je Ebay al bereikt zulllen ze je doorverwijzen naar de verkoper.

Je koopt ook niks bij Ebay maar via Ebay, je zult het dus met die verkoper moeten oplossen.

Dat wordt ondersteund door Ebay met de mogelijkheid om een geschil te openen voor een niet ontvangen object en eventueel op te waarderen tot claim.

Let wel op de termijnen : binnen 180 dagen indien betaald met Paypal, anders binnen 45 dagen.

Zie verder:

https://pages.ebay.nl/help/buy/item-not-received.html

Een vraag stellen