annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ondanks een gestart geschil hebben de koper en ik besloten de koop te annuleren. Komt er nu een notitie op mijn profiel?

0annemijn0
Community-lid

Doordat ik perongeluk een extra item van een verkoper kocht, heb ik hem niet betaald. Ik heb hier weinig ervaring mee en dacht dat de verkoper de koop zou annuleren. Er werd echter een geschil gestart maar ik heb de koper na het geschil direct een bericht gestuurd of de koop kon annuleren, inclusief uitleg. Hij reageerde positief maar zei wel dat ik contact op moest nemen met Ebay vanwege een notitie op mijn profiel. Ik wil jullie er graag van op de hoogte stellen en hoop op geen negatieve notitie op mijn profiel.

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

het_regent
Community-lid

Het betreffende geschil zou de optie: met wederzijds goedvinden, hebben moeten bevatten. Bij die keuze krijgt de verkoper de verkoopkosten terug van eBay en wordt uw niet-betaal notitie verwijderd. Als het geschil is gesloten met een andere optie gebeurt dit niet. Achteraf kan deze aantekening op uw account niet weggehaald worden. Komt u over de limiet heen (niemand weet hoeveel dat is) dan moet u weer opnieuw met een nieuwe gebruikersnaam en email adres beginnen. Voor uw feedback score heeft dit alles geen effect, de verkoper geeft u immers geen negatieve waardering, dat is slechts eBay.

Antwoorden (0)

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos