op 22-11-2016 01:27
Wat slecht, kan nu al een paar dagen niet betalen via PayPal.
Sorry technische fout !!!!
Vertel eens wanneer dit wordt opgelost !
Ook ik heb er al maanden last mee dat ik gekochte items niet kan betalen. Ik krijg een boodschap van Ebay.nl dat ik iets gewonnen heb en als ik dat betalen wil krijg ik de boodschap dat ik het item misschien niet gewonnen heb. Foutcode 70009. Ik heb het echter wel gewonnen en moet dan achter de rug van Ebay om rechtsstreeks met de verkoper afrekenen met wie ik inmiddels kontakt heb opgenomen.Dit is me al een stuk of vijf keer overkomen. Op mijn klacht stuurden ze een antwoord dat als een tang op een varken sloeg. PayPal lijkt wel wat op een buitenaardse robot !
Ik kan ook niet betalen maar heb wat anders geprobeerd en dat is gelukt.
eBay op mobile telefoon gezet en PayPal ook en toen lukte het mij wel om te betalen
Waarom het via de computer niet lukt is mij een raadsel.
Heb ook een bericht gestuurd naar hulp en ondersteuning maar nog steeds geen reactie dus zo snel gaat het niet
@motulvdiem schreef:Wat slecht, kan nu al een paar dagen niet betalen via PayPal.
Sorry technische fout !!!!
Vertel eens wanneer dit wordt opgelost !
Hallo,
Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad.
U bereikt hier geen Ebaymedewerkers.
Voor contact met Ebay ga naar de pagina "hulp en contact", dan ervaart u de "snelle service" van Ebay zelf