annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wilde iets kopen in USA, in de adv. staat FREE SHIPPING (2X) maar ik moet betalen!

Ik wil iets kopen nl. HIGH QUALITY EMBROIDERY MACHINE BOBBIN THREAD, FREE SHIPPING  
Zoals u ziet; geen verzendkosten, dit wordt ook nog eens in de advertentie herhaald. Wil ik echter dit item kopen, moet ik toch meer dan $ 18 verzendkosten betalen. Email ik vervolgens de verkoper, dan krijg ik als antwoord: ja, alleen in de USA is kostenvrij en naar het buitenland niet. Prima, maar zeg dan niet in je advertentie FREE SHIPPING  want dat is nl. niet het geval!

 


Dit heb ik afgelopen week bij meerdere van dit soort advertenties gezien, helaas. Hiervan heb ik naar 2 shops een emailtje gestuurd, eentje verontschuldigde zich voor dit en laat het uitzoeken,

de ander:

Hi, thanks for contact us.
I'm offering free shipping only in USA, i cant offer worldwide. Thank you for your comment.

 

Het gaat mij nog niet eens om het geld, maar men moet niet zeggen: geen verzendkosten als ik dat wel moet betalen! Zet dan in de advertentie: geen verzendkosten in de USA en niet in de kop zetten: FREE SHIPPING  !

 

Groet
Iemkje

 

 

 



Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

 

Ebay bestaat uit allemaal verschillende landensites. Je koopt dit product bij Ebay.US en daar bied deze verkoper gratis verzending aan. Als je in zijn advertentie kijkt en je kijkt bij verzendkosten naar Nederland staat daar gewoon het bedrag genoemd van 18 dollar.

 

Omdat de verschillende ebay-sites aan elkaar gelinkt zijn kan dat verwarring geven.

 

Ebay zelf geeft in "Hulp en Contact" een waarschuwing:

 

http://pages.ebay.nl/help/pay/shipping-for-buyers.html

 

Voordat je je object koopt

Verzendkosten, verwerkingstijd en verzendservices
Bekijk de verzendkosten, verwerkingstijd en verzendservices voordat je een bod uitbrengt of een object koopt. Lees de objectbeschrijving goed door. Als je vragen over de verzending hebt, neem je contact op met de verkoper voordat je een bod uitbrengt of het object koopt.
Houd rekening met de volgende belangrijke aspecten:
  • Wat zijn de verzend- en verwerkingskosten?

  • Verzendt de verkoper naar mijn regio?

 

Moraal van het verhaal: check altijd de verzendkosten naar het  land waar je woont

 

 

Een vraag stellen