op 15-02-2012 02:21
Zoals jullie boven kunnen lezen.
Een lading sjaals en mutsen gekocht bij Duitse firma.
Gevraagd een paar x per mail waar blijft het pakket.
Vreemde antwoorden ,o.a okay,its okay
Waarop ik natuurlijk wat is er okay? enz. enz.
Na ruim 1 1/2 week een mail ik heb een foutje gemaakt bij de duitse post,zodra ik weet waar het is hoor U van mij.
Alles in gebrekkig Engels.
Nu opeens is het wel verstuurd !
De Baas is opeens op vakantie en geld terug kan alleen als de baas er is?
Wat Nu te doen ,weet iemand een oplossing?
Heb Ebay al op de hoogte gesteld maar krijg als antwoord probeer contact te leggen met de verkoper.
Ik heb het gevoel om ALLE Duitse bedrijven en verkopers op de hoogte te stellen.
En het gevoel dat ze tijd willen winnen om wat.......
Vertel het me maar.
Een teleurgestelde Oma die haar dochter(winkeltje) blij wilde maken
Ik heb ook vaker met dit bijltje gehakt, ebay geeft geen antwoord op mijn verzoeken om het geld terug te krijgen. En van Paypal hoef je niet veel te verwachten, die zitten in Luxemburg en hebben dus vrij spel.
Wat u kunt doen is als het met paypal is betaald, dit te verhalen. Of als u met de creditcard (mijn favoriet) betaald kunt u dit via de creditcard maatschappij terug vorderen. U moet hierbij wel de betaling en de malversaties kunnen aantonen.
Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik zou en aangifte doen, en bij internetoplichting melding maken zodat het bedrijf verder niet kan verdienen.
Sorry oma, er zijn nare mensen op deze wereld.
Heeft u via Paypal of via overschrijving betaald?
Er is overigens in uw biedgeschiedenis niets terug te vinden over deze transactie!
-- Bewerkt door enschede39 op 15 Feb 2012 13:27 CET