annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Annulering aankoop vanwege twijfels over oplichting.

Ik heb net een aankoop ven een BMW M-sportstuur bij de verkoper geannuleerd. Een stemmetje in mij zei mij nl. dat dit zaakje niet lekker zit.

Gisteravond na het winnen van de veiling uiteraard meteen aangeboden met Paypal te betalen. Echter bleek de verkoopster (verkoper?) geen Paypal te hebben en drong maar liefst 2 x aan op vooruit overmaking op haar(of zijn?) bankrekening. Tot 2 x toe dat geweigerd omdat ik dat nl. NOOIT doe. Toen voorgesteld om het dan maar in Duitsland (Berlijn) op te halen tegen contante betaling. Tot 2x toe het adres moeten vragen (de plaatslocatie stond overigens niet in haar Ebay advertentie, had mij natuurlijk ook al moeten waarschuwen). Uiteindelijk het adres gekregen met alleen een voornaam en geen familienaam. Adres op streetvieuw opgezocht en daar blijkt een winkel te zijn gevestigd.......

Heb nu aan de verkoopster medegedeeld dat ik mijn twijfels heb over de juistheid van het adres en daarom niet 10 uur ga rijden aankomende zondag. Daarom mede ingegeven door mijn intuïtie de deal geannuleerd. Ik heb haar tevens geschreven dat wanneer zij een klacht wil indienen tegen mij dat zij dan alle correspondentie sinds gisteravond tussen ons mag meezenden.

Ik hoop nu dat deze annulering ingegeven door mijn intuïtie (dat het overigens zelden fout heeft!) geen invloed zal hebben op mijn 100 % betrouwbaarheid in mijn Ebay-profiel.

Met groet,

Dirk van der Hulst,

Amersfoort.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

U bent idd heel fout bezig.

In de adv staat  betalingsinstructies.De verkoper biedt geen paypal aan.

U wil,dat de verkoper het stuur opstuurt zonder dat u eerst betaalt?

Mijn intuitie zegt iets anders.  bleep

Trouwens,U kunt zelf niet annuleren.

Logisch,dat de verkoper liever niet naar het buitenland verstuurt.

Los het op en geef uw fouten toe.

Een vraag stellen