annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Automatisch bieden... door verkoper?

jinxxhair
Community-lid

Hallo allemaal,


Ik kon maar één berichtje vinden over een automatische bieder, dus plant hier deze vraag.


Ik heb zojuist op een aantal objecten van dezelfde verkoper geboden. Het aantal biedingen liep per object dan ook met 1x per keer op (mijn bod dus) en toch werd ik elke keer direct overboden (dit bod werd dus NIET meegerekend in het aantal biedingen!) Mag dit eigenlijk wel? Waarom zet men het artikel zo laag dan in? Als je het voor een bepaalde prijs wilt verkopen, begin dan met een normaal startbedrag? Als dit mag op ebay, vind ik het wel raar en zeker oneerlijk! Zeker als de verkoper niet de mogelijkheid biedt van  'nu kopen' !

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Automatisch bieden... door verkoper?

stephanthecollector
Community-lid

er is waarschijnlijk iemand anders die een hoger bod heeft achter gelaten dan u, dus iedere keer als u bied en dat bod is niet hoger dan die van de andere bieder wordt blijft die de hoogste bieder, dit gaat automatisch, stel ik breng een bod uit op een item met een startbod van 1 euro, ik bied tien euro maar omdat ik de eerste bieder ben blijft het bod op 1 euro staan, als u dan b.v 3 euro bied wordt de prijs automatisch verhoogt naar 3,50 omdat u niet over mijn hoogste bod van 10 euro bent gegaan, ebay brengt dus voor mij automatisch een bod uit tot aan mijn maximale bod van 10 euro.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Automatisch bieden... door verkoper?

jinxxhair
Community-lid

OK...!! 😄 Nou, dat verklaart een hoop haha! Ik vond het al zo raar, maar dit klinkt logisch.. Nou dan gaan we maar eens oefenen in deze manier van bieden 😉 Bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord!

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Automatisch bieden... door verkoper?

stephanthecollector
Community-lid

succes!B-)

Bericht 4 van 4
laatste antwoord