annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GRRRRRRRRRRRR,....Geen feedback en geen antwoord

em-jes
Community-lid

 


 


Ligt het aan mij, of geven er steeds minder mensen feedback???


ik heb het afgelopen jaar toch aardig wat gekocht, en maar 4 keer feedback gehad.


Ikheb heel wat gekocht in de laatste 6/7 jaar maar sta pas op 40, kan nooit.


Ik koop wat en betaal altijd direct met Paypal, dus krijg altijd lovende feedback (100%), maar ja als niemand dat meer doet!!??


 


Verder erger ik mij ik weet niet wat aan het groeiend aantal verkopers, die niet reageren op vragen.


Ben nu met een handelaar in Duitsland bezig heeft verschillende accounts (zakelijk) wel allemaal hetzelfde adres.


Op alle emailadressen mijn vragen gesteld, maar antwoorden ho maar.


 


Nu heb ik ook een item gekocht,....... ja en niet "gewonnen", want dan was het gratis geweest!!!!


Vraag ik de verkoper al tig keer om zijn rekeningnummer,,..... overleden ofzo,........... geen antwoord (had ff niet gezien dat hij geen Paypal had)


 


Ja en nu genoeg gezeken, zit hier in een cafe, en heb nog steeds nix te drinken, wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende bediening hier

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

GRRRRRRRRRRRR,....Geen feedback en geen antwoord

Jeetje feedback, waar maak je, je nog druk over... :^O



**Zuipen** doen ze in de kroeg, dus dat wordt lang wachten op de gang B-)







Photobucket
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

GRRRRRRRRRRRR,....Geen feedback en geen antwoord

stephanthecollector
Community-lid

pas op voor Coma zuipers! die betaling de rekening hier wel zelf!

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

GRRRRRRRRRRRR,....Geen feedback en geen antwoord

stephanthecollector
Community-lid

van de 12 x dat u zelf feedback hebt gegeven zaten er wel 5 x negatief en 1 x neutraal tussen, ik denk dat verkopers wel oppassen omu op voorhand al feedback te geven en wachten liever af tot zij hun FB krijgen B-)



uw lovende feedback van 100% zegt helemaal niets! het is namelijk zo dat verkopers geen nefatief kunnen geven (soms best jammer)

-- Bewerkt door enschede39 op 14 Mar 2012 18:07 CET
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

GRRRRRRRRRRRR,....Geen feedback en geen antwoord

em-jes
Community-lid

 


Beste Enschede,


 


even verder kijken dan den neus lang is!!!!!!!!


Snap niet waarom die er nog staan, overigens 4x negatief, en 1x neutraal!!!!!!!!!!!!


Uit 2005!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


Ik spaarde destijds Kangol caps de neutrale feedback was aan een bedrijf uit duitsland, waarvan ik een kapotte cap kreeg.


Ok geld terug, maar wel verzendkosten betaald, moet ik die dan een positieven feedban geven???


Die andere 4x, is 3 x dezelfde verkoper, die probeerde de boel te flessen, en die andere was ook iets mee.


 


Er zitten helaas nogal wat malefide verkopers/handelaren tussen, Paypal geeft niet voor niets kopers bescherming.


Moest eigenlijk helemaal niet nodig zijn.


Ik heb 25 jaar een eigen bedrijf gehad, en als je fouten maakt hoeven je klanten daar niet onder te lijden.


Je kunt nog zo goed zijn, iedereen maakt fouten, oke.


Maar de boel moedwillig flessen, ja dan krijg je van mij een vette negatieve feedback.

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

GRRRRRRRRRRRR,....Geen feedback en geen antwoord

em-jes
Community-lid

 


En dan nog even over de positieve feedback, "die niets zopu zeggen", wel gelezen???


"fastest payer ever", goede communicatie,.......... en lees de rest maar even.


 


Maar zo als ik bovenaan melde over het niet antwoorden van vragen is hoogst onbeschoft.


Stel je koopt een auto, en je stelt vragen aan de verkoper, en deze antwoord op niet een van je vragen, hoe zou je dat vinden???


Vriendelijke vriend/in uit Enschede??


 


Ga trouwens ook eens bij jou kijken, misschien tot zo

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

GRRRRRRRRRRRR,....Geen feedback en geen antwoord

stephanthecollector
Community-lid

ik hoef niet zo ver te kijken mijn neus is niet zo lang! en ik zie er toch echt 5! met en zonder bril!



die negatief verwijnen alleen bij de verkoper na een jaar!



helaas zijn er ook nogal veel kopers die gratis mogen shoppen op eBay, mede mogelijk gemaakt door PP en daar bestaat helaas geen bescherming voor!



u geeft aan geld terug te hebben gehad behalve de verzendkosten, dit is dus een regel van PP je krijgt alleen het volledige bedrag terug als je ook de spullen retouneert, die kosten zijn wel voor de koper en dienen aangetekend te geschieden, dus het is voor beide partijen een mooie oplossing als het geld minus de verzendkosten wordt terug betaald!



Bericht 7 van 11
laatste antwoord

GRRRRRRRRRRRR,....Geen feedback en geen antwoord

stephanthecollector
Community-lid



En dan nog even over de positieve feedback, "die niets zopu zeggen", wel gelezen???


"fastest payer ever", goede communicatie,.......... en lees de rest maar even.



Maar zo als ik bovenaan melde over het niet antwoorden van vragen is hoogst onbeschoft.


Stel je koopt een auto, en je stelt vragen aan de verkoper, en deze antwoord op niet een van je vragen, hoe zou je dat vinden???


Vriendelijke vriend/in uit Enschede??



Ga trouwens ook eens bij jou kijken, misschien tot zo




ten eerste ben ik uw vriend/in niet en ten tweede kijken staat vrij hoor! ga gerust je gang!

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

GRRRRRRRRRRRR,....Geen feedback en geen antwoord

em-jes
Community-lid

 


Lezen is ook erg moeilijk.


Om te beginnen staat er ook niet "mijn", verder zal dat ook niet gebeuren, daar die plaats reeds bezet is.


Verder is dat een doodsimpele Hollandse uitdrukking,............ ehhhhhhhhhh sorry Enschede ligt niet in Holland, dat verklaard een hoop?:|


 


 

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

GRRRRRRRRRRRR,....Geen feedback en geen antwoord

stephanthecollector
Community-lid

u is eigenlijk best grappig voor een Hollander!



:^O

Bericht 10 van 11
laatste antwoord