annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

te groot pakket

Ik heb iets in de USA gekocht maar de verzender heeft het pakket te groot gemaakt waardoor het niet naar mij verzonden kan worden. Ik heb nu het aankoopbedrag teruggekregen, maar niet de verzendkosten en de importkosten. Van ebay ontving ik een mail met een link naar de klantenservice, maar die werkt niet.

 

Ik heb contact gezocht met de verkoper, maar die reageert niet.

 

Dit is een deel uit het bericht van ebay met de link die niet werkt:

Onze excuses voor het ongemak. Als je extra hulp nodig hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice van eBay.

 

Ik wil het liefst alsnog mijn object hier krijgen, of anders AL mijn geld terug. 

 

Hoe bereik ik de klantenservice van ebay?????

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

te groot pakket

Via hulp en contact bovenaan de pagina.

 

U bent de dupe van het GSP,waaraan de verkoper mee doet,uw pakket wordt nl. oververpakt in Kentucky

door firma PitneyBowes,die hier extra voor vraagt en de inklaringskosten int.

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

te groot pakket

Dank voor het antwoord, hoezo de dupe? Is dat een malafiede bedrijf? Ik heb het aankoopbedrag teruggekregen maar de verzend en invoerkosten nog niet. Volgens de klantenservice van ebay komt dat nog. Maar ik had liever het door mij gewenste item gewoon hier gehad.... Helaas reageert de verkoper totaal niet op mijn mails.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

te groot pakket

bericht van de verkoper van het item: het is NIET naar hem teruggestuurd. Ebay heeft mij het aankoopbedrag geretourneerd, maar het pakket is spoorloos en hij zit dus met lege handen.

 

Wat kan hier aan de hand zijn? 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord