annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

retour genomen zending

Hallo,

 

Ik heb een pakket verstuurd naar Italie, dit pakket is retour gekomen met de melding dat de koper niet thuis was. De koper heeft mij nu negatieve feedback gegeven en vordert ontbinding van de overeenkomst en terugbetaling van de kosten (inclusief verzendkosten) of nakoming van de overeenkomst, dus opnieuw vesturen.

Ik ga niet opdraaien voor de verzendkosten, vooral omdat de koper (die een erg vervelende toon bezigt in zijn compleet gebrekkige Engels en Duits) niet thuis was. PostNL gaat onderzoeken wat er mis ging. Het helpt niet dat de TrackTrace code geen resultaten oplevert op de website.

 

Feit is dat hij heeft betaald en z'n pakketje hier weer staat, en volgens mij trekt hij bij ebay aan het langste eind. Kost dit mij de verzendkosten of zijn er nog andere oplossingen? De koper werkt nergens aan mee en persisteert.

 

Ideeen?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

retour genomen zending

Verschillende opties:

u heeft al negatieve feedback ontvangen (gaat er niet af, wel automatisch na 1 jaar)

Ik weet niet wat de portokosten waren, maar als ze hoog zijn,  dan geld terugstorten en koper op de "blocked bidder "list zetten.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord