annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

Hallo allemaal,

Ik krijg net van eBay een mail dat " Deze zending is overgebracht naar IMKDER voor levering op de eindbestemming".
Ik zou het pakket kunnen volgen met de track code die dus niet werkt en wat is in hemelsnaam IMKDER voor iets ?.
Er zijn op hetzelfde moment door dezelfde verkoper nof 2 objecten verstuurd en daar krijg ik geen bericht over, ik vind dat wereldwijd verzenden van eBay op zijn zachtst gezegd erg verwarrend .
Ik zou dus erg graag weten welk bedrijf nu mijn spullen heeft want IMKDER kan ik niet vinden op Google en de track en trace code is dus pure onzin want geen global verzendbedrijf vind die terug.
De pakketjes komen trouwens uit Engeland.

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

Laat maar ik heb alles binnen, ik vind dit systeem wel een hele rare bedoening .
Ik betaal 3x porto via dat internationaalverzend gedoe van eBay en alles zit in 1 doos en porto kosten anderhalf van wat ik heb betaald , lekker handeltje op deze manier.
Ik voel mij dus lichtelijk opgelicht door eBay , maar dat weten we weer voor de volgende keer Gefrustreerde smiley

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

Hoi Kientje, 

 

ik heb zelf ook dit probleem en met google kom ik er ook niet uit. 

 

Duurde het trouwens nog een tijdje nadat het afgeleverd werd aan het IMKDER of was het de volgende dag al binnen?

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

Anonymous
Niet van toepassing

Ben het met je eens, je betaald twee keer meer en het duurt 3 tot 4 keer zo lang voordat je pakketje er is.

Deze "service" mogen ze wat mij betreft afschaffen. 

 

us-cb91

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

Anonymous
Niet van toepassing

Maar waar staat dat IMKDER nou voor?

Zit zelf ook al (veel) te lang te wachten en ga dat in het vervolg ook zeker niet meer doen via het erg dure int. shipping.

(een simpel kabeltje besteld dat vervolgens een dag of 10 bij de douane ligt......)

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

nee duurde 2 dagen en toen was het binnen, maar ik vind het pure oplichting allemaal deze porto verzameling van eBay.
Wat een idioot spelletje om kopen op ebay NOG duurder te maken bah.
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

Ik weet het nog steeds niet wat dat IMKDER is en zit ALWEER te wachten op een pakketje van dit vage (niet bestaande) bedrijf.
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

hoi hetzelfde probleem het ligt bij IMKDER en dan ?

eerste en laatste keer dat ik daar iets bestel

ze communiceren niet

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

inderdaad zelfde probleem

reactie vanuit EBAY u kunt het ophalen

maar waar is dat dan????

dat zeggen ze niet

 

wat een toko

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

Blijkt DHL te zijn Smiley Knipoog

Bericht 10 van 10
laatste antwoord