annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb bij ebay Usa toner aangeschaft voor mijn dell laser printer de prijs was goed en de verzendin

ik heb bij ebay Usa toner aangeschaft voor mijn dell laser printer de prijs was goed en de verzending was prima maar een van de cardriges was stuk gegaan tijdens transport? de verpakking zat onder de toner ik heb direct de klanten service hiervan op de hoogte gebracht en foto`s mee gestuurd ik wil een nieuwe cardrige hebben deze kan ik niet gebruiken maar de klanten service laat niets van zich horen wat te doen?

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

ik heb bij ebay Usa toner aangeschaft voor mijn dell laser printer de prijs was goed en de verzendin

als u met paypal heeft betaald heeft u koperbescherming.

Zie "transactieproblemen oplossen "(onderaan deze pagina)

dus item niet ontvangen ! (of beschadigd etc.)

Alles staat hier te lezen (ook bij "hulp en contact")

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

ik heb bij ebay Usa toner aangeschaft voor mijn dell laser printer de prijs was goed en de verzendin

als u met paypal heeft betaald heeft u koperbescherming.

Zie "transactieproblemen oplossen "(onderaan deze pagina)

dus item niet ontvangen ! (of beschadigd etc.)

Alles staat hier te lezen (ook bij "hulp en contact")

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

ik heb bij ebay Usa toner aangeschaft voor mijn dell laser printer de prijs was goed en de verzendin

zoals ik al heb vermeld heb ik de zending uit de usa goed ontvangen alleen was een van de cardriges helemaal stuk de verpakking zat vol met magenta toner ik wil graag een nieuwe ontvangen maar ik hoor helemaal niets van de klanten service usa

Bericht 3 van 3
laatste antwoord