Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

niet mogenlijk te verzenden vanwege geen diensten

Ik kan mijn pakket niet verzenden vanwege dat er geen diensten zijn tussen het adres van de koper en van de verkoper. Ik weet niet of dat het enigste probleem is daarvan ,omdat ik mijn bankgegevens nog niet heb geverifiëerd. Zou dat ook een reden kun...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 141 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Aankoop retour

Als je iets retour stuurt en komt niet bij de verkoper?? Wat dan??

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1226 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verzendkosten bij gecombineerde verkoop

Het moet ergens staan, maar ik zoek al uren en heb van alles geprobeerd...Als ik verschillende artikelen verkoop (direct betalen), hoe stel ik dan in dat er maar 1x verzendkosten betaald hoeven te worden? Super dank!

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 150 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

een trackingcode is niet altijd een levering

Hierbij twee voorbeelden ( telkens 3 fotos omtrent dezelfde trackingcode)van gebruik van trackingcodes om de aankoop als geleverd te zetten daar waar niet eens een verzending van de gekochte goederen is gebeurd. De brieven met trackingcodes bevatten ...

DEc.jpg DEb.jpg DEa.jpg A1b.jpg
Avatar gebruiker door Community-lid
  • 117 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

bestelling nog altijd niet ontvangen

Hallo, ik hoop van harte dat iemand mij een antwoord kan geven hierop. 22 januari heb ik een bestelling geplaatst in de usa en betaald. Nu kan ik in de gaten houden wanneer de geschatte levertijd is. Dit veranderd eigelijk elke dag wel en het wordt a...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 966 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Vast aan pakket service?

Ik heb net voor het eerst een item op eBay verkocht. Nu staat er door koper geselecteerde verzendservice ups. Alleen zou ik liever via PostNL verzenden of dhl, omdat ik dan gewoon het pakket zo kan afgeven en dus niet thuis hoef te blijven voor het o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 180 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Gekozen verzendservice

Ik heb net voor het eerst een item op eBay verkocht. Nu staat er door koper geselecteerde verzendservice ups. Alleen zou ik liever via PostNL verzenden of dhl, omdat ik dan gewoon het pakket zo kan afgeven en dus niet thuis hoef te blijven voor het o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 134 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Item geleverd, maar niet geleverd

Item op eBay besteld staat dat die 14 juli geleverd is, maar is niet geleverd terwijl we wel thuis waren. Weet iemand wat ik kan doen dinsdag ga ik op vakantie en heb het item perse nodig. De verkoper reageert niet op dit moment…Weer iemand wie de be...

0A22A632-43F2-4B66-BB6F-56B811F2593C.png
Avatar gebruiker door Community-lid
  • 153 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verwachte leverdatum: varieert

Goedendag,Bij verwachte leverdatum staat: varieert. Dit zie ik voor het eerst.Maar nu heb ik geen streef/referentiedatum voor mocht het niet of laat opgestuurd worden. Hoe zit dit?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 104 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Pakketservice wijzigen na verzenden

Ik heb een verkeerde pakketservice opgegeven bij het invullen van de track and trace code. Daardoor kan eBay de track and trace info niet bijwerken.Hoe kan ik de pakketservice achteraf wijzigen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 117 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Betaald en niet ontvangen

Ik heb in Duitsland zes miniatuur parfums besteld maar nooit ontvangen. De verkoper heeft nu aangegeven dat het pakketje retour is naar Duitsland omdat er bij mij niemand thuis was. Ik heb echter nooit een briefje in de bus gehad waar ik het pakket k...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 210 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos