Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

retour genomen zending

Hallo, Ik heb een pakket verstuurd naar Italie, dit pakket is retour gekomen met de melding dat de koper niet thuis was. De koper heeft mij nu negatieve feedback gegeven en vordert ontbinding van de overeenkomst en terugbetaling van de kosten (inclus...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 234 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

kan iemand mij vertellen wat IMKDER is ?

Hallo allemaal,Ik krijg net van eBay een mail dat " Deze zending is overgebracht naar IMKDER voor levering op de eindbestemming".Ik zou het pakket kunnen volgen met de track code die dus niet werkt en wat is in hemelsnaam IMKDER voor iets ?.Er zijn o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1561 Weergaven
  • 9 replies
  • 2 kudos

USPS en nu ?

Hallo, Ik heb nu een USPS-tracking number, hoe, wat en wanneer kan ik als het pakket in Nederland is volgen ? Graag verneem ik van jullie, alvast bedankt !!

"Shipped from the global shipping center to international destination" al een week lang ongewijzigd

Hallo Ebay leden, Ik heb 20 juni een aankoop bij een Engelse verkoper gedaan welke middels "international priority shipping" (oftewel Pitney Bowes) verstuurd. Op 26 juni wijzigde de verzendstatus op PBI's track & trace-pagina van "tracking details up...

Verzendbeleid voor Nederland aanmaken op Duitse Ebay

Goedendag, Ik heb wat spulletjes aangeboden op ebay.de. In woon in Nederland dus een pakketje in Nederland versturen kost 7 euro. Echter zie ik nergens een mogelijkheid op de duitse ebay om een apart verzenbeleid voor Nederland te maken. Ebay.de gaat...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 254 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Manco

Ik heb iets gekocht op Ebay, vanuit Amerika. Het pakket is verzonden via het Global shipment program.Na half Amerika te hebben doorkruist, kwam het pakket aan in Engeland. Een paar dagen later kreeg ik deze melding:In Transit with Destination Carrier...

Beste Ebay contact

Beste Ebay Klantenservice , Internationaal trackingnummer: Expediteur: Multiple Carriers Hoe kan ik zien of mijn zending richting mijn kant op komt kan ik zorgen dat ik thuis ben en met welke koerierdienst wortd mijn pakket geleverd aub . kunnen jull...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 225 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Geen update meer sinds "Arrived at the Global Shipping Center"

Hallo eBay leden,Ik heb dinsdag een note 5 gekocht, en werd dezelfde dag verstuurd en kreeg netjes een track & trace code.Echter staat er sinds de 23ste "Arrived at the Global Shipping Center" en we zijn nu 3 dagen verder en er staat nog steeds het z...

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

Hallo mensen, Ik heb hier via ebay een voorwerp gekocht en met paypal betaald. Het voorwerp is vorige week maandag verzonden vanuit duitsland met DHL. Met de traceercode kan ik zien dat op de website van DHL duitsland dat het pakket de volgende statu...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 31199 Weergaven
  • 11 replies
  • 0 kudos

Vertraging bij het versturen naar Amerika

Ondervinden meer leden op dit moment problemen met het versturen naar Amerika? Halverwege december heb ik twee pakketten naar Amerika verzonden maar deze zijn tot op heden nog niet aangekomen (pakketten zijn bijna een maand "onderweg"). Inmiddels al ...

3 dagen geen tracking update

Hoi!Mijn tracking staat al 3 dagen stil, is dit normaal? Ja het is verstuurd via het GSP, maar ben benieuwd hoe een normale tracking naar NL er uit ziet. In Transit with Destination Carrier 2016-12-2108:41:45 pmIn Transit with Destination Carrier 201...

Huisnummer

GoedemiddagIk heb een bestelling gedaanNu zag ik voor verzending dat er geen huisnummer stond in mijn adres gegevens, dat heb ik wel aangepast op de web,kreeg in de avond een bericht dat het pakketje verzonden is,kan ik er dan vanuit gaan dat de verz...

Auteurs met de meeste kudos