annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waar vind ik de betalingsopite van overschrijving in het verkoopformulier?

jaren op ebay geweest,,5 jaar weggeweest,,nu terug en kan niets aanbieden 

bij het verkoopformulier staat paypal al automatisch aangevinkt maar ik wil het via overschrijving laten doen

ik lees vaak in de berichten dat onder paypal wat al staat aangevinkt ook de optie overschrijving staat vermeld maar ik heb wel 10 keer gekeken en gekeken maar staat nergens bij mij in het verkoopformulier want bij mij staat onder paypal

 
            Onder Rembours
 
           Bedrijfscreditcard
 
wie kan me aub helpen en zeggen hoe ik dat in kan vullen en waar ik dat kan vinden van overschrijving?
 
alvast vriendelijk bedankt
 
gr Miriam
 
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

waar vind ik de betalingsopite van overschrijving in het verkoopformulier?

http://pages.ebay.nl/help/policies/accepted-payments-policy.html

 

Miriam,ik ben geen verkoper,maar als ik dit doorlees,ook naar beneden scrollen.

Er staat,dat je in je aanbieding  meerdere mogelijkheden kan aangeven.

 

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

waar vind ik de betalingsopite van overschrijving in het verkoopformulier?

ik zie net je bericht en heb het allemaal doorgelezen en zoals het daarin beschreven staat meende ik inderdaad dat de opties ook vermeld zouden staan op het verkoopformulier want zo ging dat jaren geleden maar als ik het goed begrijp kan het nu gewoon bij de verkooptekst(aanbieding) vermeld worden want anders gaat het niet want een optie om aan te vinken staat er nergens ook geen bankoverschrijving want er staat alleen bij vermeld bij de betalingsoptie creditcard of onder rembours,,een beetje raar en wazig want het was voor iedereen net zoals het jaren geleden ging veel gemakkelijker om de optie erin te zetten zodat je overschrijving gewoon kan aanvinken,,is niet meer ebay zoals ik gewend ben/ was,

 

vriendelijk bedankt voor je antwoord

Bericht 3 van 3
laatste antwoord