annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kosten wegens niet betalen

Ik heb iemand die niet betaald en heb al telefonisch contact gehad omdat op mails niet meer wordt gereageerd.

Deze persoon woont in litouwen en het zal wel niet goedkoop zijn om deze constant te moeten bellen.

Worden  deze belkosten ook vergoed door ebay.

Ik vind dat ebay het wel erg simpel houdt wat betreft probleem oplossen.Had verwacht,door dat de verkoopkosten niet gering zijn,zij wel helpen maar eigenlijk moet je alles zelf doen en veel tijd insteken.

Heb mijn product in tussen wel kunnen verkopen maar kan dit niet omdat het als verkocht staat op ebay. 

Dit zijn voor mij ook kosten.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

kosten wegens niet betalen

nee, jouw telefoonkosten worden niet door ebay vergoed.

je kunt een geschil openen, onder transactie problemen, te vinden onderaan de pagina ( transactie problemen oplossen )

daar kun je aanklikken, niet betalende koper, en de rest wijst zich vanzelf.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

kosten wegens niet betalen

Bedankt voor je antwoord. Ik maak dit voor het eerst mee en ben eigenlijk verrast dat je eigenlijk net zo te werk kunt gaan als op marktplaats. Bieden,kopen en dan niks meer doen. Misschien een blacklist maar dat is het dan. Ander account en .... Dit had ik op ebay niet verwacht. Ik had strenger en deskundig verwacht. Kopen is kopen je hebt veel mogelijkheden om vergis of per ongeluk te voor komen.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

kosten wegens niet betalen

ook ik ik had een koper die niet betaalde, en inderdaad er gebeurt niets, als je zelf geen actie onderneemt.

ik heb er geen melding van gemaakt, want ik heb geen zin om de hele procedure te volgen, alleen het probleem, waar jij nu mee zit, is dat je het object, niet meer kunt verkopen, omdat het al is vekocht, aan een niet betalende koper, en als je niets doet, blijft de koper recht houden op zijn aankoop, dus voor jouw misschien beter om toch een claim te starten.f

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

kosten wegens niet betalen

Ja het beroerste is dat tussen kerst en nieuwjaar toch veel mensen tijd hebben om wat rond te kijken op dit soort site's. Heb intussen al meer serieuze belangstellende gehad. Maarja dat was deze ook. Nogmaals ik wist niet anders dan dat het ook moest wat je op ebay kocht. Claimen ?? Ja wat
Bericht 5 van 5
laatste antwoord