annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

contact met Ebay onmogelijk

Ik kan geen contact met Ebay opnemen over hun dienstverlening. In mijn geval het aangeven van aantoonbare fouten in hun facturering. Het lukt me ook niet via 'verkopen': kom steeds weer op dezelfde link terug. Ik betaal Eaby voor hun diensten. Wettelijk gezien moet er dan toch een mogelijkheid zijn tot contact? 

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

contact met Ebay onmogelijk

   

 

 
 
Op de pagina Rekeningoverzicht vind je alle kosten terug, met een beschrijving. Neem contact met ons op als je vragen hebt over een bepaald bedrag.
 
Lukt het ook niet via  "HULP en CONTACT" ?
 
Succes
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

contact met Ebay onmogelijk

Nee. Ik kom dan terecht bij 'hulp bij verkopen'. Contact opnemen lukt niet.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

contact met Ebay onmogelijk

Hallo,

 

Gewoon starten op die pagina die 35Anja035 aangeeft.

Dan klik je op "account"  --> vervolgens op "problemen met je account oplossen".

Volgende stap is klikken op "je factuur".

Je krijgt dan wat nuttige of nodeloze informatie van Ebay en onderaan de pagina

 

tatatatata 

 

contactmogelijkheden --> "email ons" 

als je daar op drukt moet je opnieuw inloggen en kun je mailen.

Makkelijker kunnen we het niet maken?!?

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

contact met Ebay onmogelijk

Als ik op die knop klik (klik er zelf maar op) weer doorverwezen naar een menuutje waarbij je je probleem moet aangeven

 Ik heb dat 5x moeten doen (“geen transactie die in aanmerking komt” of wat dan ook vooraleer ik uiteindelijk “mocht” mailen (met als probleem “je verkopersprestaties verbeteren”)
Ik vind dat belachelijk. Het wordt bewust moeilijk gemaakt lijkt het. Ik wil de mogelijkheid hebben om zonder omwegen de klantenservice te mailen. Al helemaal als het probleem door de software van Ebay wordt veroorzaakt.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

contact met Ebay onmogelijk

Ik heb hier hetzelfde probleem. Als je klikt op hulp en contact blijf je in en cirkel klikken op hulp en contact. Uit eindelijk naar veel geklikt en gevloek mail ons! Ee reageren binnen 24 uur. Mij. Hele verhaal uitgetypt.... verzenden.... wij konden je bericht niet verwerken neem contact op met de klanten service. Faaaaaaaaak! Hoe dan? Nog een keer dat verhaal getypt (dit keer maar meteen gekopieerd want alles is dan weg) verzenden... en weer! We konden uw bericht niet verwerken. Het is echt ongelooflijk. Mijn eerste keer op eBay wat kopen en meteen in de **bleep**! Ik koop hier nooit meer iets!!!
Bericht 6 van 6
laatste antwoord