Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Bankaccount verifieren

HoiIk krijg geen micro transacties op mijn rekening waardoor het geblokkeerd is. Heb alles keurig ingevuld en na wat zoeken heb ik vernomen dat het een algemeen probleem is. Enige oplossingen hiervoor ?

Bankrekening bevestigen

Het lukt niet om m’n bankrekening te bevestigen. Ik heb hele tijd terug al m’n bankrekening ingevuld maar nu ik iets heb verkocht op eBay is dit geblokkeerd? Kom op een pagina met micro-transacties waar ik niks van snap. Ik heb m’n bankrekening opnie...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 414 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Krijg advertentie niet geplaatst

Ik krijg mijn advertentie maar niet geplaatst doordat ik aldoor onderstaande tekst in het rood krijg zonder dat aangegeven wordt wat en waar ik dan iets moet aanpassen. Waar staat dat dan verstopt? Iets ontbreekt of is ongeldig. Corrigeer eventuele p...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 206 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

chalet verkopen

Graag zou ik een chalet willen verkopen op Ebay. kan ik hiervoor een advertentie plaatsen of een zoekertje? en wat zijn hiervoor de kosten? en is de advertentie/zoekertje dan ook zichtbaar op Ebay Duitsland?mvg

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3160 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Niks verkocht toch 40 euro betalen aan Ebay

Het artikel wat ik te koop had op ebay was net anders verkocht.De koper op ebay had al betaald.Ik melde hem direct dat het artikel net anders verkocht was, en hij zijn geld wat op een tussenrekening stond van EbayEbay is zo ingewikkeld ik en de koper...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 492 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

API fulfilment centre

Ik vroeg me af of ik mijn fulfilment centre aan mijn verkoop kanaal kan toevoegen, want ik heb dit nergens voorbij zien komen. Ik hoor graag meer van jullie.

import productenb naar ebay

Wij willen een plugin gebruiken om naar ebay producten te exporteren. Wij krijgen steeds een error dat het ebay account niet 100% approved is. Weet iemand hoe dit op te lossen is? We gebruiken Ebay lister.

Enkele factuur kan maken?

Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik bestellingen kan combineren en een enkele factuur kan maken? Dankjewel.Met vr. groet,Salvador

BTW Afgetroken Van Mijn Betalingen

Daar is een lagere tarief van btw als het om een verkochte of gekoopte Postzegel is, dat is alles wat ik verkoop. Ebay heeft begone BTW te rekenen op mijn account. Dat vind ik geen probleem. Het Probleem is dat de bedrag niet kloppt in prinziep. Het ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 67 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Schoonmaakmiddelen op eBay

Beste forum, Weet iemand waarom er geen huishoudelijke schoonmaakmiddelen op eBay staan? Althans ik heb ze nog niet gevonden. Zijn er regels vanuit eBay om de verkoop van dit soort producten te verbieden? Ik weet namelijk dat een aantal 'schoonmaak m...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 62 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ebay houdt geld vast, wil dus niet verzenden, kan ook niet annuleren, 't zit helemaal vast.

Eerlijk is eerlijk, ik heb over het hoofd gezien dat Ebay tegenwoordig het geld van een verkoop vasthoudt totdat de koper of verkoper aan kan tonen dat het pakketje is aangekomen. Als ik dit op tijd had opgepikt, dan was ik eerder van Ebay verdwenen,...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 255 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos