annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reclame: 500 items gratis. toch wordt er een bedrag in rekening gebracht. hoe kan dat??

Er wordt reclame gemaakt: 500 objecten gratis per maand voor particulieren.  Toch wordt er bij plaatsen geld in rekening gebracht.  Hoe kan dat???????????????????????????????

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Reclame: 500 items gratis. toch wordt er een bedrag in rekening gebracht. hoe kan dat??

http://pages.ebay.nl/help/sell/fees.html#generalinformation

 

Ik heb de adv niet gezien.

 

Maar misschien gaat het pas per 1 oktober 2016  in??????????????

 

 

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Reclame: 500 items gratis. toch wordt er een bedrag in rekening gebracht. hoe kan dat??

Ik zag nu wel dat je 300 obj gratis op ebay.de mag plaatsen.

 

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Reclame: 500 items gratis. toch wordt er een bedrag in rekening gebracht. hoe kan dat??

nee direct.  Maar als je er op tikt, kom je terecht op ebay DE.   Via daar kún je een item plaatsen, maar er wordt dan een -duitse- postcode gevraagd en ook verzendgegevens is wat moeielijk omdat er via voorgeprogrammeerde duitse instellingen wordt gewerkt.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Reclame: 500 items gratis. toch wordt er een bedrag in rekening gebracht. hoe kan dat??

Gratis aanbieden: Vanaf 1 oktober 2016 betaal je op ebay.nl geen plaatsingskosten meer als je binnen Nederland verkoopt en je geregistreerde adres in Nederland is. Je betaalt dan alleen nog wanneer je object wordt verkocht of als je voor extra services kiest.

 

 

 

Ook lekker duidelijk,blijkbaar mag je dan niet wereldwijd aanbieden   Smiley Verrast

 

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Reclame: 500 items gratis. toch wordt er een bedrag in rekening gebracht. hoe kan dat??

krijg nog steeds enkel de gratis 75 adv.

Zit nog onder dit aantal dus weet nog of ze wel wat gaan rekenen als ik er boven kom

Wereldwijd en alleen Nederland tellen bij mij gewoon mee

Bericht 6 van 6
laatste antwoord