annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Negatieve feedback klopt niet. Wat nu

De koper heeft nadat de camera die hij had gekocht door mij was verstuurd naar het adres wat is gekoppeld aan zijn Paypal account een bericht gestuurd met de vraag het item naar een ander adres te sturen dan dat wat aan zijn Paypal account is gekoppeld.

Het bericht was al verstuurd en ik heb het bericht niet eerder gelezen dan vier dagen later omdat ik een weekend niet thuis was.

Door zijn eigen schuld heeft hij op het verkeerde adres gezocht en zegt in de negatieve feedback dat het pakje nooit aan is gekomen. In de persoonlijke communicatie geeft hij echter toe dat de camera wél is aangekomen. Hij heeft het zes dagen nadat het verstuurd was op het andere adres gevonden. Ik heb hem in de mailwisseling gevraagd de negatieve feedback weg te halen omdat hij het wel heeft gehad en ook na een redelijke tijd en nu, na het verzoek claimt hij dat er een onderdeel mist. Dat onderdeel wordt niet genoemd in de tekst en/of staat ook niet op de foto's die de advertentie begeleiden. Het hoort ook helemaal niet bij de combinatie camera/batterijhouder die hij gekocht heeft.

 

Een gekocht item moet toch altijd verstuurd worden naar het adres wat is gekoppeld aan het Paypal account van de koper?

 

Zes dagen is toch niet zo veel voor een pakje wat van Nederland naar de UK wordt verstuurd?

 

Als er iets niet op een foto staat en er mag in alle redelijkheid aangenomen worden dat het er ook niet bij hoort dan hoeft het er toch ook niet bij te zitten. Het gaat om een batterijklepje wat vervangen is door een originele accuhouder, een batterygrip van hetzelfde merk die verder compleet is en waar de camera beter/langer mee functioneert.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Negatieve feedback klopt niet. Wat nu

Moeilijk punt.

neg. Fb is meestal niet meer weg te halen.

als ik het goed begrijp heeft hij de camera dus wel ontvangen en u heeft uw betaling ook ontvangen.

hij heeft dus  kennelijk geen claim ingediend ?

U kunt ook altijd uw kommentaar bij de neg. Fb. Plaatsen

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Negatieve feedback klopt niet. Wat nu

Er is door een medewerker van Ebay een bericht verstuurd waarin aan wordt gegeven dat de negatieve feedback weg zal worden gehaald.

De koper heeft de feedback overigens veranderd. Dat schijnt ook te kunnen. De tekst die hij eerder gebruikte was.

 

"Pathetic. No response from seller after purchase and item never arrived!!!!"

 

Dat is veranderd in

 

"NEVER responded request to change address, and item did not match description!"

 

Alle beweringen kloppen niet. Er is door mij gereageerd, de camera is aangekomen en is zoals de beschrijving weergeeft. Vandaar dat Ebay de negatieve feedback weghaalt.

 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord