annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kleine dingen eenmalig verkopen kan moeite waard zijn?

Goedenavond, Voor het eerst heb ik nu iets gekocht in twintig stuk ervan omdat het niet los te koop was. De rest van deze speelgoedjes wil ik nu gaan verkopen.

 

De basiskosten van dit product zijn slechts een paar euro. (gaat dus niet om dure dingen)

 

 

-Is het de moeite waard om dit te doen en kan iemand mij helpen met een overzicht waarop alles staat waar ik mee te maken krijg aan kosten. Met de ebay-calculator kwam ik er niet helemaal uit.

 

-Zijn de verzendkosten hier anders of betaal je hoofdzakelijk nog steeds die hoge verzendkosten van €6,95 binnen Nederland (dan kan ik internationaal verkopen wel helemaal uit het hoofd laten)

 

 

Sorry voor de forumvraag, het is in mijn geval heel moeilijk contact te krijgen direct en een goed inzicht te krijgen voor zo'n eenmalige aktie.

 

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet.

 

 

(geweldig dat 'voorbeeld' knopje. Ik dacht dat ik daar een voorbeeld kon krijgen van hoe mijn bericht eruit zou komen te zien en alles was weg. Kon niet meer terug-browsen en mijn oude tekst vinden - rare optie!!! Ook bij het drukken op het 'posten' knopje werd het één grote lap tekst en moest het bewerken om er weer wat alinea's in te krijgen)

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Kleine dingen eenmalig verkopen kan moeite waard zijn?

Of het loont, moet je zelf bepalen. Maar niets houd je tegen om het een keer te proberen. Is het niet op Ebay, dan wel op Catawiki, speurders.nl of marktplaats. 

 

 Kosten: 8% Ebay; 3,5% + 0,35 voor PayPal. Plaatsing is gratis voor 75 adverties per maand.

  

Bericht 2 van 2
laatste antwoord