annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay verkoop account zonder creditcard..

1980jamesross
Community-lid

Hallo,

Ik heb zojuist een ebay account aangemaakt en nu wil ik iets gaan verkopen maar dan vraagt die voor identificatie mijn creditcard.

Ik heb geen creditcard, maar wel een paypal account.

Is er een andere mogelijkheid om mijn account te activeren?

Alvast bedankt

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Ebay verkoop account zonder creditcard..

1980jamesross
Community-lid

Nu kwam ik dit tegen over als je een account aanmaakt via een niet gratis email dat je dan geen credit card nodig heb.

Ways to provide identification

You can use your email address, a credit card and your phone number as identification.
    Using your email address as identification
When you register you’re asked to provide a valid email address, which we use to verify your identity. When an email address can’t be fully verified, it’s usually for one of these reasons:

Your email address came from a free, web-based account such as Yahoo! or Hotmail.
Our messages to your email address repeatedly bounced back to us.



Weet iemand toevallig welke email adres je daar dan wel voor kan gebruiken?

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Ebay verkoop account zonder creditcard..

Ik ben een ''gecontroleerde'' gebruiker geworden door middel van een bevestiging van mn bankrekening. Dit doen ze door twee bedragen ( paar cent ) te storten welke jij dan moet bevestigen. Als je PP veel gaat gebruiken als verkoper zijnde kom je op een gegeven moment boven een limiet waarna er verdere identificatie moet plaatsvinden. Dit ging bij mij door middel van het toesturen van een gescande brief van bijvoorbeeld de telefoon of energie rekening waar de naam, adres etc op staat. Ik heb ook geen CC en nooit problemen gehad.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Ebay verkoop account zonder creditcard..

het_regent
Community-lid

eBay heeft het verkoper worden extra moeilijk en ondoorzichtig gemaakt, op deze manier komen er enkel gemotiveerde volhouders op de site.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Ebay verkoop account zonder creditcard..

De vraag is, kan het ook zonder credit card
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Ebay verkoop account zonder creditcard..

Deze vraag heb ik indd ook!

Bericht 6 van 6
laatste antwoord