annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Basis winkel, Top winkel of Topwinkel Plus?

ziezotoner
Community-lid

Hallo allemaal,



Wij zijn er over aan het nadenken een zakelijk account aan te maken voor onze webshop www.ziezotoner.nl. Nu zie ik dat er verschillende winkelsoorten zijn namelijk, een basis winkel, een top winkel of een topwinkel plus. Ik kan alleen nergens vinden wat dit precies inhoud en wat een geschikte winkel voor ons zou zijn. Weet iemand waar ik hier meer info over kan vinden? Wij hebben zo'n 800 producten, maar ik denk dat we deze niet meteen allemaal erop zullen zetten maar eens beginnen met 100 producten ofzo.



Kan iemand mijn vraag beantwoorden?



Groeten,



Evy

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Basis winkel, Top winkel of Topwinkel Plus?

abeldoorn
Community-lid

eerst de ebay hulppagina's lezen en niet op alle prikborden dezelfde berichten/vragen  plaatsen

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Basis winkel, Top winkel of Topwinkel Plus?

retro-onlinee-bay
Community-lid

Ik kan het ook niet vinden op de hulppagina's. Vind het heel onduidelijk aangegeven hier. Best raar dat zo onduidelijk te houden aangezien het toch een product is van e-bay, uitgerekend waar dit hele principe omdraait, je product aanbieden..



Maar waar kan ik nu naartoe gaan precies om een basis winkel aan te schaffen?

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Basis winkel, Top winkel of Topwinkel Plus?

abeldoorn
Community-lid

dan klik je op hulp (rechtsboivenaan de pagina) in het zoekvak typ je basiswinkel en binnen 2 seconden zie je:



http://pages.benl.ebay.be/help/specialtysites/store-subscription-levels.html

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Basis winkel, Top winkel of Topwinkel Plus?

stephanthecollector
Community-lid

het gaat allemaal om geduld en goed lezen!!! maar ja dat is vaak te veel moeite!

Bericht 5 van 5
laatste antwoord