annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

goede dag ik heb een verkoop gedaan er stond betaalt ook bij oject stond dat er was betaald

foto ebay 2.PNGgoede dag ik heb 21-2-2017 een aan bod gehad om Rolex jubileum band staal goud te verkopen heb de stappen door lopen zag betaling gedaan ook bij oject beschrijving met nummer van object betaald nu blijkt dat ik koppies heb gemaakt maar dat er niks betaald is wat nu heb meerdere keren mails gestuurt naar e bay met de vraag fotos van onderwerp maar doen niks nu mijn verkoop kwijt en geld terwijl duidelijk op mijn ebay stond en ook nu verzenden dat heb ik gedaan nu is mijn saldo leeg en mijn verkoop verwijderd door ebay en word om mij  makkelijk te maken opnieuw aangeboden hoedan ik heb niks meer en wel de fotos van trans actie ook geen goede service ik heb mijn ebay gekoppeld aan paypal zodat ik betaald kon worden voor mijn verkoop nu blijkt dat het ook een paar dagen duurt voor het op paypal staat daar ging ik van uit vervolgends steeds in contact met ebay maar mail reaggeren ze later pas op nu is te laat graag een reactie en wat ik nu verder kan doen

 

 

 

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos