annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoop annuleren : geblokkeerde koper is het weer gelukt om op objecten te winnen

I.v.m. negatieve ervaring met koper heb ik al zijn bekende gebruikersnamen geblokkeerd.

Negatieve Feedback geven ,terwijl hij het object niet meer wilde en al helemaal niet betaald heeft.

Andere gewonnen objecten niet betaald en ook niks meer van zich heeft laten horen.

Ik heb hem ook laten weten dat hij niet meer op mijn objecten mag bieden!

Nu heeft hij weer onder een nieuwe gebruikers naam geboden en 3 objecten gewonnen,ik zag helaas nu pas aan zijn adres dat het om de geblokkeerde bieder gaat.

Hoe los ik dit probleem op!!

Hele onderwerp weergeven

Als je een object hebt verkocht maar de verkoop niet kunt afronden, kun je de transactie annuleren in Transactieproblemen oplossen. Bovendien kan de verkoopcommissie worden teruggestort.

De transactie kan bijvoorbeeld worden geannuleerd omdat het object niet langer beschikbaar of in goede staat is, je het object aan iemand anders hebt verkocht of je de verkoop om een andere reden niet kunt voltooien.

Opmerking: Wanneer je een transactie annuleert, kan geen actie tegen de koper worden ondernomen. Als de koper je niet heeft betaald, kun je naar Wat moet ik doen wanneer de koper niet betaalt (procedure voor onbetaalde objecten) gaan. De geannuleerde transactie kan je defect percentage beinvloeden als de reden is dat je object niet meer op vooraad of leverbaar was. Lees meer over de normen.

 

Kijk bij hulp en contact transactie annuleren.

 

Indien een niet betalende koper een neg fb geeft,kun je dat laten annuleren.

Stuur geen objecten op,als hij wel betaalt,je hebt grote kans,dat hij  ze zgn niet heeft ontvangen,dan eist hij nog geld terug ook.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos