annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pagina reageert niet

Problemen met 'account' page not responding al een paar weken.

 

Ik gebruik deze button feedback achter te laten en ook bij mijn Paypal account te komen.

 

Ik krijg de volgende:

De pagina die je probeert te openen, reageert niet.
Probeer onderstaande opties:
  • Laad de webpagina opnieuw door op de button Vernieuwen of Opnieuw laden in de browser te klikken terwijl je de Shift-toets ingedrukt houdt.
  • Gebruik geen favoriet, maar probeer de pagina direct vanaf de homepage van eBay of het site-overzicht te openen.
  • Wacht een paar minuten en probeer dan opnieuw de pagina te openen.
Als de gewenste pagina niet beschikbaar is, heb je mogelijk nog wel toegang tot andere delen van de de site via de homepage van eBay.

 

Ik heb twee andere browsers geprobeerd zonder succes EN cookies/geschiedenis verwijderd wat ook geen positieve resultaat oplevert.

Dus het problem zit niet in mijn systeem maar in eBay Nederland!

 

Ik kan natuurlijk bij mijn Paypal account komen om de website apart op te roepen maar feedback wordt moeilijk en laatst heb ik de Engelse ebay moeten gebruiken.

 

Weet iemand mijn te vertellen wat het probleem is en dat er wordt aan gewerkt?

 

Trouwens, Ik heb net de Engelse site gebprobeerd, maak eBay.co.uk open via een favourite link, klik op 'my ebay' en vervolgens 'account' en kom gelijk op de juiste pagina zonder problemen.

Even terug naar ebay.nl en dezelfde handelingen gebruiken zonder resultaat - pagina 'account' wil niet openen.

Het is voor mij geen rocket science dat de probleem zit duidelijk bij de Nederlandse site en niet ebay in het algemeen!

 

Ik moet nu ebay gebruiken met een 'work-around'.

 

Trouwens, ik begrijp al jaren niet waarom ebay.nl wil haar klanten de mogelijkheid een winkelwagen te gebruiken zoals bij de andere ebay sites. Wanneer ik denk meerdere artikelen te kopen bij één verkoper ben ik genoodzaakt alles te 'volgen' en deze via ebay.co.uk op te roepen en in de 'shopping basket' te deponeren zodat ik gecombineerde factuur kan opvragen bij de verkoper.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Herkenbare situatie. Ook de link naar "voorkeuren' reageertt niet in VerkoperManager Pro. Hierdoor kun je niet bij je beleidsregels om deze aan te passen of opnieuw in te stellen. Bij verkochte artikelen reageert de 'feedback geven' link ook niet.

 

Het vervelende is dat je als Ebay gebruiker nergens een melding kan achterlaten. De uitvraag procedure op "Hulp en Contact" biedt geen mogelijlheden om systeemfouten te melden. Het is maar weer afwachten wanneer de jongens en meisjes van Ebay Nederland dit in de gaten hebben en actie ondernemen.

Ik heb sinds gisteren dezelfde problemen in zowel Chrome als Edge. In de circa 2 maanden ervoor nooit problemen mee gehad. Erg frustererend.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos