annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

heb op andere betaalmethoden gedrukt maar wil per bank overschrijving betalen hoe nu ?

hi ik ben nieuw op ebay en heb per ongeluk op andere betaalmethoden gedrukt terwijl ik per iban bank overschrijving wilde betalen.

Ik dacht namelijk dat je dan een pagina zou krijgen met de aanbod voor andere betaalmogelijkheden waarbij 'bank overschrijving' wel zou staan.

 

de enige pagina die ik kreeg was echter dat ik contact kon opnemen met de verkoper wat ik dus heb gedaan in een mail met het verzoek om zijn bankgegevens met mij te delen met een betalingskenmerk. de verkoper staat zeer goed aangeschreven met 99.99 procent op meer dan 1000 handelinen dus ik heb goede hoop.

 

Maar mijn vraag is nu: als ik het bedrag overmaak via mijn bank, moet de verkoper dan de status van de Transactienr. op betaald zetten waardoor ik na het betalen en ontvangen van mijn object klaar ben met deze verkoper/object?

 

graag een reactie/advies van medegebruikers

 

gr. adnan     adnansismanaa@hotmail.com

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

heb op andere betaalmethoden gedrukt maar wil per bank overschrijving betalen hoe nu ?

inderdaad.

U vraagt de verkoper zijn bankrekening.

U betaalt en hij markeert :"betaling ontvangen"en zendt de goederen aan u op.

Bij ontvangst geef ik meestal feedback met de mededeling "ontvangen", zodat de verkoper ook weet dat alles goed aangekomen is.

(Tenzij het natuurlijk een pakket of aangetekende zending is, want dat is altijd te controleren)

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord