annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Confirmatie van aankoop

Goede dag,

 

Ik heb pas een aantal keren een product gekocht op ebay en dat ging goed, maar nu niet, vandaar dat ik mijn vraag hier post. Alle keren ging het om een product dat een vastgestelde prijs heeft.

 

De eerste drie keren kreeg ik na het klikken van de aankoopknop een pagina waarbij alle informatie staat en de vraag om bevestiging. Daarop kon ik de totaalprijs, verzend//factuur adres, manier van betalen etc. zien en dan de aankoop bevestigen.

 

Nu klikte ik op de aankoopknop en kreeg direct een bevestiging dat ik het product had gekocht. Erg vervelend, omdat het om een cadeau voor een vriend in Duitsland betrof en nu naar mij gezonden, en daarbij krijg ik dan wel hoge verzendkosten (voor Duitsland was het gratis). Normaliter krijg ik een e-mail wanneer ik iets heb aangekocht, nu niet. Het staat wel op MijnEbay, dus ik heb het aangeschaft. Ik probeer erover in contact te komen met de verkoper.

 

Mijn vraag is dan ook, hoe ik kan instellen dat ik altijd een pagina krijg waarop alle kosten etc. staan, alvorens ik definitief bestel.

Of is dat verkoper afhankelijk? Zo ja, hoe kan ik dit tevoren als koper weten?

 

Alvast hartelijk dank.

 

Ilona

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0