annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom een no-reply waarschuwing i.v.m. een patroon requests terwijl ik me aan de regels hou ?

In het begin van mijn ebaycarriere hebben verkopers misbruik gemaakt van mijn goedgelovigheid en de drukte rond feestdagen. Deadlines werden gepasseerd. Nu hou ik alles bij in een spreadsheet en stel bij sommige sellers meteen requests in. Deze verkopers zijn vrijwel altijd over tijd, combineren hun zendingen met andere verkopers en combineren soms zelfs met zendingen die gekocht zijn nadat zij bericht gestuurd hebben dat de aankopen zijn verzonden. Levertijden van 6 weken en fouten in de zendingen. Puzzelen wat is door wie geleverd. Zijn er items bij waarvoor refund is gegeven?

Het kost me zoveel tijd dat mijn veilingverslaving bijna over is.

En nu als kers op de taart een officiele waarschuwing van Ebay. Er is een patroon ontdekt dat suggereert dat ik express verkopers lastig val die hun spullen zonder track and trace verzenden. Terwijl heel veel items gewoon weken na de uiterste leveringsdatum arriveren. Op dat moment sluit ik de requesten en neem contact op met verkopers die refund hebben gegeven.

Het gaat om heel veel kleine aankopen en free shipping zendingen. Ik heb geen moeite met lange levertijden, maar wel met verkopers die de randen opzoeken en er soms over heen gaan.

Onderstaande email trof mij onaangenaam. De lol van het kopen van luxe artikelen is over.

Groetjes, Margarita

 

Hello fotomargarita,

To keep eBay a trustworthy place for all members, we routinely review buying and selling activity. In reviewing your account, we found:
- A pattern of opening cases for items not received when delivery or shipment can't be confirmed by seller.
- A pattern of opening cases for items not received when delivery can't be confirmed past customs.


Please be aware that if this activity continues, you may be subject to a range of actions, including limitations on your buying privileges or suspension of your account.

To learn about  buying on eBay, go to:
http://pages.ebay.com/help/policies/buying-practices.html 

We appreciate your cooperation.

Thanks,

eBay

Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email.

 

 

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

je kan veel beter hier een melding maken van oneerlijke handelspraktijken

 

http://ocs.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ReportItemMember

was die mail wel van ebay zelf, niet een kwade verkoper die je aan het schrikken maakt, via een valse email??

 

requesten ??  je kan dat volgens mij ook maar beperkt doen, beter is om het onderling met de verkoper op te lossen.

 

je kan via de berichteninbox vragen stellen over de levering, reageer nooit via mail. als er dan onenigheid is heeft ebay bewijs dat je niets fout hebt gedaan.

 

 fake & verdachte email kun je met header informatie (zelf even knippen en plakken) als plain text mail zenden naar spoof@ebay.com

 

 

Een vraag stellen