annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzoek respons van Ebay klantenservice nederlandse tak.

Ik ben nog niet erg lang lid van Ebay maar ik heb een probleem met zoekopdrachten.

Ik heb enkele zoekopdrachten opgeslagen maar ik krijg maar geen email wanneer er nieuwe items tussen staan.

 

Inmiddels heb ik al enkele berichten gestuurd naar Ebay maar ik krijg steeds maar antwoorden in gebrekkig engels terug.

 

Vorige week vrijdag ben ik gebeld door ene Stefanie van het nederlands escalatie team van Ebay.

Ze gaf mij een aantal tips aan en als dit niet werkte zou ik een berichtg terug kunnen sturen via het bericht centrum van Ebay.

 

Heb dit dus gedaan 2 dagen geleden want ik krijg nog altijd geen e-mail binnen en raad eens? Wederom weer een nutteloos in het engels geschreven berichtg van iemand in india.

Die heeft totaal niet gelezen wat ik erin gezet heb en wederom gewoon hetzelfde antwoord als wat ik 2 weken geleden ook kreeg.

 

Terwijl ik nog zo duidelijk aangaf dat ze dit richting het escalatie team moesten sturen!

Nu ben ik zo stom geweest om niet te vragen naar het nummer van hun escalatie team of een rechtstreeks email adres, maar als ik ergens niet tegen kan is als ik geen goed contact krijg met een bedrijf ongeacht wat mijn vraag/probleem of klacht is.

 

Ik weet dus dat er een nederlandse tak bestaat kwa personeel die klanten te woord staan, daarom het verzoek aan Ebay klantenservice als ze dit lezen, graag mij terug berichten zoals we afgesproken hadden, jullie mogen ook het contact hier voortzetten mochten er andere mensen zijn met hetzelfde probleem.

 

Ik weet dat hier een bericht plaatsen normaal geen antwoord van Ebay zelf krijgt maar het is tijd voor verandering Ebay, het is 2017 en jullie zijn een GIGANTISCH bedrijf, klantenservice mag wel eens voorrang krijgen.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen