annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aankoop geannuleerd en dan dit...

Ik had een cd gekocht op eBay voor 3 pound nog wat en na twee dagen kreeg ik een bericht van de verkoper en van ebay dat de verkoop geanuleerd is omdat de cd niet meer in stock is en of ik daar mee akkoord ga.
Tja als er iets niet in stock is , is dat zo en pech voor mij natuurlijk en het geld is netjes terug gestort op mijn paypal rekening.
Vanmorgen (4 dagen na de anulering) krijg ik een email op mijn prive emailadres dat ze de cd weer in stock hebben en dat ze blij zijn dat ze hem mij weer aan kunnen bieden voor:........... tadaaaaaaaaaaa 31,00 pound .
Ik krijg dus het idee dat er een anulatie is geweest omdat ze meer geld wilden hebben voor de cd.
Ik heb alles doorgestuurd naar eBay  en ik krijg net een email van eBay terug in een Nederlands waar geen touw aan vast te knopen is met de mededeling dat ze niets kunnen doen voor mij omdat de cd op een andere (de winkel van de verkoper) website wordt aangeboden.
Ik denk dan, spreken ze geen Nederlands bij eBay en niet verder helpen, ik vind dit eigenlijk een kwalijke vorm van oplichting als ik eerlijk ben.
Maar misschien zie ik het verkeerd en mag je als verkoper een bedrag weigeren (was trouwens direct kopen dus geen bieding en dat maakt het nog vager).

Nou ja, vreemd dus en raar dat eBay niets kan doen.

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen