annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe is de bereikbaarheid van Ebay???

Volgens mij heeeel slecht. Ze hebben mij een bericht gestuurd over een door mij gekocht object met daarbij de vermelding van een track/tracenummer, waarop je kunt klikken, maar daar volgt een foutmelding: vod.ebay.nl. Als je dan probeert via hun site iets over dit onderwerp te lezen, dan is er niets te vinden. Hoe kan ik Ebay vragen om een bericht met een werkzame link te sturen?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

open de pagina; www.17track.net/nl dan komt u in het aantal verpakkingen / verpakking en de vervoerder te kiezen. Postbode van herkomst of het land van herkomst koerier. Onze volgen pakketten die door de drager 170 rond de wereld. Gemakkelijk vinden u uw pakket.

Er is geen bereikbaarheid biuj Ebay !!

Ik ben gehackt op 18-08 en ik heb reeds zeker 20 mails gestuurd maar Ebay reageert totaal niet.

 

Waardeloos bedrijf !!!

 

Ik kan niets meer met mijn oude gegevens, iemand heeft zijn mailadres aan mijn ebay gekoppeld .(buitenlands mailadres)

Ik heb alles doorgegeven maar ebay heeft in het begin 2x gereageerd met : Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling en verder hoor ik niets.

 

Dus verwacht geen antwoord van Ebay.

En je kan ze ook niet bellen, ik ben al weken bezig met telfoonnummers opzoeken maar ze zijn niet te bereiken.

 

Echt, ik koop al minstens 10 jaar op ebay, en nu heb ik ze nodig maar je hoort niets.

 

 

 

 

U kunt het ook zelf opzoeken door het tracknummer in te voeren bij de postmij van het land waar u het object heeft besteld.

Bv usps,royalmail,chinapost.

Het pakje komt toch niet eerder aan,hoor.

Een vraag stellen