annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waarom staan mijn advertenties niet internationaal en alleen op nederlandse ebay

waarom kan ik mijn advertenties niet vinden op ebay Summery en alleen op ebay nederland waar haast niemand op zoekt

Els

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

waarom staan mijn advertenties niet internationaal en alleen op nederlandse ebay

Ja dat zou ik ook wel eens willen weten !! Volgens mij zijn er nog geen honderd ebay leden hier op ebay.nl en overstappen naar bv Ebay UK of DE kan pas als je een hoog verkoop cijfer bij elkaar geschraapt hebt en dat kan bij Ebay.nl wel eens heel lang duren.

En ook mijn aanbiedingen zijn nergens te zien.

Dat maakt het hier op Ebay.nl niet echt leuk.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

waarom staan mijn advertenties niet internationaal en alleen op nederlandse ebay

wat een rare stelling dat je eerst heel veel moet verkopen om dan pas op andere ebay te komen dat slaatnergens op

ik vind ebay is ebay en dan hoor je je advertentie overal ter wereld te zien .

Maar waarom reageerd er niemand van ebay zelf ?

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

waarom staan mijn advertenties niet internationaal en alleen op nederlandse ebay

misschien wel omdast Ebay.nl niet -meer- bestaat??
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

waarom staan mijn advertenties niet internationaal en alleen op nederlandse ebay

Heb iets op ebay-De geplaatst, één item, een frans bankbiljet onder billet 5 franc   Is alleen te zien op ebay.de; niet op ebay FR en ook niet op ebay.nl.  wordt tijd voor een klacht bij de consumentenbond.  Ebay belazerd de zaak grondig en schunnig!!!

Bericht 5 van 5
laatste antwoord