Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Internationaal verkopen

Beste ebay èrs, Onlangs ben ik dus begonnen met het verkopen op ebay.Ik wil mijn producten internationaal aanbieden.Ik doe wat verkeerd.,alleen wat ik verkeer doe weet ik niet. Ik zie dat niemand naar mijn producten heeft gekeken.Is er ergens een inf...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 42 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Zichtbaarheid Advertenties

Sinds kort verkoop ik op EBay weer internationaal (ik ben er jaren tussenuit geweest maar dacht laat ik het weer eens proberen)Ik zie dat er tussentijds wat is veranderd en wat mij het meest opvalt lijkt het de zichtbaarheid van mijn advertenties. Ik...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 123 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ebay respecteerd niet de Algemene voorwaarden van de verkoper en de EU wet op online aankopen

Wij verkopen producten die met een logitieke vervoerder moeten worden verzonden dus die kunnen niet met de Post/DHL etc worden verzonden en dus moet de koper het product terug sturen en eenmaal aangekomen moet de verkoper het product nazien op gebrek...

Opgelost! hoe kom ik aan e-mail adres koper

Koeriers als DHL en Postnl vragen om een e-mail adres van mijn koper. Ebay verbiedt mijn koper om dat adres te sturen.Paypal heeft beleid gewijzigd en vermeldt geen e-mail adres meer van mijn koper. Wat nu?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1928 Weergaven
  • 12 replies
  • 0 kudos

Verkoopcommissie op verzendkosten?

Hallo, Sinds enige tijd verkoop ik weer wat, nu voor het eerst op Ebay.com.Tot mijn grote verbazing zie ik dat alles duurder geworden. Maar liefst 10% commissie, en erger ik moet zelfs ook over verzendkosten belasting betalen?!? Kan iemand mij uitleg...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3059 Weergaven
  • 13 replies
  • 6 kudos

Koper claimt ander product te hebben ontvangen

Hallo, Een koper heeft een product bij mij aangekocht via Ebay en claimt nu dat hij een geheel ander product heeft ontvangen. Hij heeft hierdoor een return aangemaakt. Het betreft een koper met 4 feedback en wat ik kan zien is dat hij goedkope produc...