annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heb problemen als verkoper met een Russische klant gehad.

Een zending van 10 munten is volgens de Russische klant niet aangekomen.

Inmiddels is alles afgehandeld ten nadele van mij,inclusief de terugbetaling.

Deze klant heeft 10 geschilen geopend,voor elke munt een geschil.

Nu kan ik hierdoor niet meer op de site verkopen van Ebay.

Ik ben sinds 1999 bij Ebay en heb een 100% positieve Feedback.(5493)

Wat vindt het forum hiervan?

 

Groeten,

Dutchmarten.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Heb problemen als verkoper met een Russische klant gehad.

Heel vreemd. Als de geschillen zijn opgelost (als de klant zegt dat het niet ontvangen is dan ben je als verkoper altijd de pineut) en je hebt dus terugbetaald, kunnen ze niet meer openstaan.

Niet meer verkopen op ebay??,vreemd

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Heb problemen als verkoper met een Russische klant gehad.

Het probleem is helemaal niet opgelost.

Ebay blijft vasthouden dat ik meer dan 10 open geschillen heb,waarbii notabene ook de open geschillen zijn die ik zelf heb ingediend.

Ik heb ook met Ebay in Amerika getelefoneerd (11/2 uur)over deze kwestie,maar ben er achter gekomen dat eBAY een zeer logge organisatie is,die je van de kastje naar de muur stuurt.

Ik moest iedere keer vertellen wat er aan de hand was en moest de nodige protocollen iedere keer weer doorstaan.

Uitkomst:  Dat ik meer als 10 open geschillen had,dus terug bij af!


@dutchmarten schreef:

Een zending van 10 munten is volgens de Russische klant niet aangekomen.

Inmiddels is alles afgehandeld ten nadele van mij,inclusief de terugbetaling.

Deze klant heeft 10 geschilen geopend,voor elke munt een geschil.

Nu kan ik hierdoor niet meer op de site verkopen van Ebay.

Ik ben sinds 1999 bij Ebay en heb een 100% positieve Feedback.(5493)

Wat vindt het forum hiervan?

 

Groeten,

Dutchmarten.



.

Helemaal niet,dat ik 10  open geschillen van 1 klant heb en ook niet dat er open geschillen door mij waren ingediend.

Ik heb van de Nederlandse Ebay in eerste instantie hulp gekregen maar de laatste mail die ik van hun kreeg was ronduit teleurstellend(Aysy)

Hieruit blijkt dat een verkoper bij Ebay helemaal geen rechten heeft en je pardoes als verkoper wordt afgegooid.

Helemaal raar,ik mag nog wel kopen op Ebay!!!

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Heb problemen als verkoper met een Russische klant gehad.

Overweeg nu dat ik stop bij Ebay,dit  akkefietje heeft me veel geld gekost.

 

Ebay denkt alleen maar aan de kopers,nagaan of die wel bonifide zijn wordt mijn inziens niet gedaan.

 

Bijna 5500 positieve Feedbacks en je wordt zonder pardon eraf gegooid als verkoper.

 

Bah!!!!

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Heb problemen als verkoper met een Russische klant gehad.

Dat is echt vreselijk! Zo'n goede reputatie en dan dit door het opsplitsen van 10 artikelen.

Dat is typisch het denkwerk van een computersysteem en de menselijke maat is zoek. De logica is zoek.

Problemen met Russische klanten (eigenlijk het hele oostblok) zijn ons ook niet vreemd. We hebben ze allemaal geblokkeerd.

Wij versturen niets meer naar dit gebied en sinds kort Italie waar ik zojuist een post over heb geplaatst.

De klant is tot god verheven en kan claim na claim maken. Jij trekt aan het korte eind, hoe veel bewijs je ook overlegd.

Sterkte!

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Heb problemen als verkoper met een Russische klant gehad.

Nog even een mailtje naar je. Ik heb je post nogmaals gelezen, we wordt ziek als ik de gang van zaken zie. Helemaal gezien je perfecte Ebay score. Mag ik je aanmoedigen om toch niet op te geven? We hebben hier met een logge en computer-gestuurde organisatie te maken die zo groot is dat je als individue niet serieus wordt genomen, en altijd van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

 

Als ik het goed begrepen heb van een andere post die ik las, kun je ook een poosje wachten.

 

Je feedback score wordt na een maand (dacht ik) automatisch op 0 gezet, en je account kan weer verder.

 

Mocht dit niet het geval zijn, dan is dat een vreselijke slechte zaak. Ik voel met je mee!

 

Groet Daniel

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Heb problemen als verkoper met een Russische klant gehad.

Ik kan nog steeds niet verkopen op Ebay, maar ik heb nog een aantal onverkochte items die ik eigenlijk door steeds herhalen van het systeem de items eigenlijk illegaal op de verkoopsite komen.

Dit geeft aan dat een computerleek dit zomaar kan doen zonder dat er een haan naar kraait.

Geeft ook aan dat de mensen bij Ebay eigenlijk ook robots zijn die clienten in plaats van ze te helpen met problemen in de kou laten staan!

Wordt wakker Ebay en probeer mijn probleem eens op te lossen en verschuil niet achter een ander!!!!

Bericht 7 van 7
laatste antwoord