annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Heb je inmiddels het pakket ontvangen? Ik heb nu net hetzelfde probleem. Item aangekocht in Engeland en volgens het trackingsysteem zit het pakket in Canada. 

Bericht 91 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Hetzelfde probleem: soms komt iets binnen één week aan, soms na weken en soms raakt het gewoon zoek! Soms wordt het door PostNL afgeleverd, soms door Selektvracht en de laatste is berucht!

Ik heb via de website contact opgenomen met RM-NL [http://www.rm-nl.nl/contact_nl] in de hoop er achter te komen waarom het zo lang duurt en via welke dienst het bezorgd gaat worden.

Bericht 92 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hier het zelfde probleem de verkoper heeft het gelijk op gestuurd en wacht al 4 weken


@p.p.g.d schreef:

Een oud draadje maar nog steeds aan de orde van de dag. Wat een ramp. Waarom wordt er niets mee gedaan?

Als Selectvracht zo slecht leverd dan zouden zij gewoon op hun vingers getikt moeten worden door de autoriteiten. Geen waardige postbezorgers zou ik dan zeggen.

 

Ik heb 1 augustus 2014 een laadadapter besteld uit de UK en gelijk betaald. Hij is dan ook vrijwel direct verzonden maar nu 1 maand en een week later nog niets binnen. Het is nu de derde keer dat mij dit overkomt en telkens uit de UK. Bestellingen uit de US en China via andere shops komen doorgaans binnen 14 dagen binnen.

 

Een waarschuwing voor iedereen. Koop niet uit de UK met de basisverzendoptie als je niet nodeloos lang wil wachten op je spullen.

 

@Ebay. Een door iedereen te raadplegen poll m.b.t. levertijden en/of een tevredenheidsenquete na iedere bestelling zou welkom zijn om gebruikers te waarschuwen voor te verwachten problematiek m.b.t. leveringen. 


 

Bericht 93 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Een oud draadje maar nog steeds aan de orde van de dag. Wat een ramp. Waarom wordt er niets mee gedaan?

Als Selectvracht zo slecht leverd dan zouden zij gewoon op hun vingers getikt moeten worden door de autoriteiten. Geen waardige postbezorgers zou ik dan zeggen.

 

Ik heb 1 augustus 2014 een laadadapter besteld uit de UK en gelijk betaald. Hij is dan ook vrijwel direct verzonden maar nu 1 maand en een week later nog niets binnen. Het is nu de derde keer dat mij dit overkomt en telkens uit de UK. Bestellingen uit de US en China via andere shops komen doorgaans binnen 14 dagen binnen.

 

Een waarschuwing voor iedereen. Koop niet uit de UK met de basisverzendoptie als je niet nodeloos lang wil wachten op je spullen.

 

@Ebay. Een door iedereen te raadplegen poll m.b.t. levertijden en/of een tevredenheidsenquete na iedere bestelling zou welkom zijn om gebruikers te waarschuwen voor te verwachten problematiek m.b.t. leveringen. 

Bericht 94 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik wacht al meer dan 2 maanden op 3 pakketten die vanuit de UK verzonden zijn. De arme verkopers kunnen er ook weinig aan helpen. Ik heb met name geen hoge pet op van Selektvracht.

 

Een ander pakket is wel bezorgd in die tussentijd, maar dat is dan ook via een andere pakketdienst bezorgd. Ik ga dan voortaan ook vermijden bestellingen te doen die via Royal Mail/Selektvracht bezorgd moeten worden.

 

 

Bericht 95 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb hetzelfde probleem (verzonden 21november) met uitzondering van dat er bij mij geen huisnummer bij stond.

Verkoper en ik hebben gewacht tot de bestelling terug bij afzender kwam helaas tot op heden niet.

kan nu bij paypal geen beklag doen omdat de termijn van klagen binnen een beperkt aantal dagen moet blijven.

Is dit nu geld weg of??

Bericht 96 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

We zijn weer even verder, nou het pakket wel binnengekomen?

Bericht 97 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Mijn probleem  is  het niet  op tijd bezorgen  van aangetekende pakketten NAAR  ENGELAND,  een zending  van 29 nov. 2013  en 4  dec.  2013  overschreden het termijn  in een geschil met kopers, PayPal  incasseert  het bedrag  weer  terug,  dus  nu  al een schade van  Euro  350,--  !!

Daarvoor  een  2 tal  kleine  zendingen  van Engeland  naar Nederland  welke  na  4 maanden nog niet  ontvangen  zijn.

Bij claims  hier  naar PostNL.   krijg ik te maken met  eenbijzonder  type mens, welke  hun  eigen  barcodes en  registratie bewijzen  van hun  eigen PostNL  agentschappen   en verzendingen  niet  begrijpt  en kan lezen.  

Bericht 98 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

zelfde probleem, 18 dec verzonden uit UK, royal mail internationally signed for, nu nog niet binnen, Stelletje prutsers. In tussentijd al pakketjes uit china ontvangen , nog veel sneller.

Voor mij geen ebay uk artikelen meer.

Bericht 99 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb op dit moment ook een heel raar en vreemd probleem met een pakje uit de UK.

Volgens het UK trackingnr. is het pakje afgeleverd in NL, maar niet bij mij. Ik heb postnl gemaild en van hun het track.nr ontvangen waaronder het bij hun bekend is. Opgezocht en blijkt dat het 2 dagen geleden op een ander nr is afgeleverd. Ga ik daar langs is er daar niks afgeleverd volgens de beste mevrouw. Wat een puinhopen.

Bericht 100 van 1.373
laatste antwoord