annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

product terug gestuurd ,geen geld terug

Na een origineel product gekocht te hebben op ebay duitsland (wat ik wel vaker doe) bleek het artikel nep te zijn.

 

Dit heb ik aangetoont met vergelijkbare foto's van het originele product, ervaringen en meningen van andere gebruikers van dit product en een reactie van de leverancier wie dit merk verkoopt. Hun mening: Goede namaak.

 

Ik heb dit de verkoper laten weten maar die beweert dat hij het product als origineel heeft gekocht en verteld mij dat als het mij niet bevalt dat ik ze ook maar weer moet verkopen. Toen ik hem er op attendeerde dat dit strafbaar was draaide hij 180 graden bij, maar wilde niet het volledige bedrag terugbetalen omdat hij ook ebay moest betalen. Veel verschil zat daar dan ook niet in dus ging daar mee akkoord.  Hij had ongeveer de helft van het aankoop bedrag terug betaald en ik heb het artikel in dezelfde doos en verpakking terug gestuurd naar Duitsland. Bij ontvangst zou ik de rest van het bedrag krijgen.

 

Nu is schijnbaar ook 1 onderdeel tijdens transport beschadigd, en dan zou je net zien dat ik altijd het pakket verzekerd verstuur behalve deze keer. Toch weer een akkoord bereikt over het rest bedrag (het beschadigde onderdeel moest vervangen worden) maar dus tot op heden geen geld weer gezien.

 

Wat kan ik doen om te zorgen dat ik toch de rest van mijn geld krijg?

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

product terug gestuurd ,geen geld terug

Dit heeft niks met goedgelovigheid te maken. Daarom was er een deel van het geld terug geboekt in plaats van helemaal niks, zoals het normaal gesproken gaat.

 

Probleem is opgelost

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

product terug gestuurd ,geen geld terug

Een ietwat minder goedgelovig worden.

Enne Ghij geleuf dat.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord