Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

taalinstelling

In woon in nederland maar ik wil de taalinstelling gewoon op engels hebben en niet nederlands. Hoe doe ik dat?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 484 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

vat

Sinds dagen probeer ik mijn vat terug te krijgen.Fout Ebay. Ik krijg alleen maar reacties om het dhl bewijs op te sturen. Ga ik vragen hoe stand van zaken is graag rustig aan den. Er is ook geen telefoonnummer om e a uit te leggen.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 793 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

eBay rekent BTW binnen de EU?

Ik heb interesse in een item uit Spanje, en maak nu voor het eerst mee dat er ook 21% BTW wordt gerekend. De verkoper zegt dat hij niet weet waardoor dat komt. Andere mensen die dit eens hebben meegemaakt, en waardoor dat komt?(tenminste, ik heb nog ...

aanschafprijs vs verzendkosten.

Ik was op zoek naar een gpu kaart en vond er eentje die in aangeboden werd ver onder de gangbare prijs.Artikel stond aangeboden per opbod, dus uiteraard, ik begrijp dat dat de reden was voor de lage prijs, om juist bieders te trekken.In eerste instan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 123 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

22% Invoerkosten VOORAF betalen vanwege eBay.nl Programma Wereldwijde Verzending

Ik heb voor het eerst te maken gekregen met de aankoop van wat computer hardware dat er ~22% aan "Invoerkosten" worden opgeteld bij het totaal bedrag (inclusief de verzendkosten) Dit heeft te maken met het "eBay.nl Programma Wereldwijde Verzending" -...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 16361 Weergaven
  • 17 replies
  • 0 kudos

Aankoop waarvan het artikel niet deugde

Ik heb een artikel gekocht onder order . Dit artikel deugt niet , een Roland recorder 1680 ,werd geen aansluitkabel bij geleverd. Ontbrak een bedieningsknop. Was totaal niet mee te werken, geen regeling panorama en geluidbijstelling. De verkoper heef...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 177 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen. Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aang...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 9076 Weergaven
  • 1372 replies
  • 1 kudos

afgemelde aankoop

HalloIk vind een aankoop niet meer terug in de aankooplijst van "mijn Ebay" Staat die op een lijst van geannuleerde bestellingen zonder dat ik het weet.Kunt U aangeven hoe dat komt? en kunt U die weer terug zetten?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 78 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos