annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tussenpersoon uit Amerika nodig

Hallo,

 

Ik ben al enige jaren een fanatiek verzamelaar van actiefiguren uit Japan. Toen ik maandag jongstleden op internet op zoek was naar een bepaald object, heb ik deze op Ebay in complete staat voor relatief goede prijs kunnen vonden. Het gaat hierbij om deze veiling:

 

http://www.ebay.com/itm/Gridman-King-Superhuman-Samurai-Syber-Squad-Phormo-Vintage-/191973681565?

 

Het probleem waar ik helaas tegenaan loop, is dat deze verkoper alleen maar wil handelen met mensen uit eigen land. De Verenigde Staten in dit geval. Het is zelfs niet mogelijk om contact het hem op te nemen over dit object, gezien hij alle communicatie omtrent objecten vanuit het buitenland geblokkeerd heeft.

Afgelopen maandagochtend heb ik een direct bericht naar zijn Ebay-account gestuurd, waarin ik hem gezegd had dat dit object alles was wat ik nodig had om een verzameling compleet te krijgen, met de vraag of het toch misschien mogelijk was voor hem om objecten naar Nederland te sturen.

Gezien ik momenteel nog steeds geen antwoord heb, schat ik in dat het er niet van komt.

 

Is het mogelijk om op een bepaalde manier in contact te komen met een Amerikaanse Ebayer (of een Ebayer in Amerika) die bereid is om als tussenpersoon te fungeren? Tussenpersoon als in dat hij/zij het object koopt van deze verkoper en ik het vervolgens overkoop, en diegene nog wat extras betaal voor de moeite.

Of zijn er eventueel andere manieren om dit object toch in handen te krijgen?

Momenteel is dit namelijk het enige complete exemplaar van dit object dat ik kan vinden op het internet, terwijl de prijs ervan (voor mijn doen) ook nog schappelijk is. (Ik heb andere websites gezien die al snel het dubbele, zo niet, driedubbele voor dit object vroegen)

 

Bij voorbaat dank.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Tussenpersoon uit Amerika nodig

Bedankt voor het antwoord.

 

Jammer maar helaas.

Gelukkig heb ik inmiddels een soortgelijk object kunnen vinden van een verkoper die wel internationaal zaken wil doen.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Tussenpersoon uit Amerika nodig

Nee, als de verkoper alleen in USA verkoopt heeft u pech.

En zomaar iemand vinden in de USA die het voor u koopt en betaald lijkt mij ook kansloos.

Dat kan alleen als u familie of hele goede vrienden hebt in de USA.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord