annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

micheljeki
Community-lid

Hallo hoe moet ik eigenlijk een pakje van Hermes kunnen traceren ?.ik heb een nummer gekregen van de verkoper uit Duitsland .maar word er niet erg wijs uit .ik ben op deze site terechtgekomen http://privatpaketservice.hlg.de/wps/portal/PRIPS_DEU/SENDUNGSSTATUS


het is dit nummer RK478889554DE .waar kan ik dit nummer intoetsen ?  op de site van hermes lukt het helaas niet hij zegt dat ik 2 nummers moet intoetsen


Auftragsnummer/Sendungs-ID en Quittungsnummer ???


ik snap het eventjes niet meer .waar kan ik dat nummer invullen ?


 

Bericht 45 van 45
laatste antwoord
44 ANTWOORDEN 44

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt voor weer een nutteloze bijdrage. U bevestigt nog eens wat ik bedoel, alleen maar een nietszeggende zin zonder ook maar iets bij te dragen aan het oorspronkelijke onderwerp.  Nog iemand die alleen maar geluid wil maken. Goed gedaan hoor! Er zijn hiermee weer vast veel mensen geholpen. Misschien kunt u de volgende keer uw energie gebruiken om dit medium te gebruiken waarvoor het bedoeld is.

Bericht 1 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Anonymous
Niet van toepassing

U weet natuurlijk best dat dit een schrijffout is en ongetwijfeld ook wat er zou moeten staan, toch? Ik verwacht niet dat u zo dom bent. Erg prettig om te weten dat u in ieder geval andermans typefouten eruit kunt halen en dit dan zo graag etaleert; knap gedaan hoor. Misschien kunt u voor de leergierigen nog met rood de zin corrigeren, u bent blijkbaar heel bang dat een grote groep mensen nu niet begrijpt waar deze tekst over gaat. U staat vast te trappelen om al die mensen te helpen met uw kennis van de Nederlandse taal. Wat een prettig idee dat er nog iemand is die zo begaan is met de medemens. Fijn hè, om op deze manier kritiek te leveren zonder hiermee inhoudelijk een bijdrage te leveren. U bent het beste voorbeeld van het soort mensen waar ik in mijn tekst op doel; ik had geen betere reactie kunnen wensen om mijn boodschap te illustreren. Ik dank u hartelijk. 

Bericht 2 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Hoop dat die chauffeurs bij hermes nederlands snappen. Scherlt hier een hoop gezeik
Aleen maar brabbelende baardapen
Bericht 3 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Herpes. Nooit weer!!
5 x verzonden 5 x trammelant
Bericht 4 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

hallo allemaal ik wacht al 4 maanden op een paketje van hermes uit Duitsland

Bericht 5 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Slecht nog steeds wachtende al sinds 23 januari en nergens terug te vinden
Bericht 6 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Ik krijg volgens post nl zes dingen binnen vab die hernus ofzo iets ik dacht dat het eeb persoon was loop me kapot te zoeken , nou hopelijk komt het aan zijn bestellingen van 500 euri nu weet ik dat bedrijf is dank jullie wel post nl is net zo **bleep** 8 meldingen gekregen dat wat ik opgestuurd had vertraging bel de klanten hebbeb ze het al
Bericht 7 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

...hun vaken lijken te maken én Nederlands leren schrijven...?

Bericht 8 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

ik stuur ze elke dag hetzelfde bericht tot ze er gek van worden(verkoopster doet dit ook)

Bericht 9 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Contactmogelijkheden zijn moeilijk te vinden op de website van hun,op deze pagina is een en ander in te vullen:

 

https://www.myhermes.de/service/kontakt/?anliegen=3721

Bericht 10 van 45
laatste antwoord