annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onmogelijk om meer objecten te kopen zonder eerst de verkoper te mailen

Ik ben bekend met alle valkuilen van ebay en koop al  niet meer bij verkopers die het GSP gebruiken.

Ik wil een kaart kopen,het volgende object kan voor 50c extra worden verzonden.

Maar dankzij het nu betalen systeem lukt dat niet.

Het gevolg is,ik koop het maar niet en heb ook geen zin om die verkoper te mailen.

 

Hoe lang nog ebay? ebay leest dit niet,slechts een mod.met een typische naam

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Onmogelijk om meer objecten te kopen zonder eerst de verkoper te mailen

Hi,Chriskoos,

 

Het is me gelukt om 2 kaarten te kopen,zonder dubbele verzendkosten.

Ik had het bewaard en klickte op de kaart,kwam in de winkel van de Engelse verkoper.,in de basket,en kon terugkeren.

Toen nog langs de checkout,moest weer inloggen op ebay.uk en....via paypal betaald.

Groeten,Anja

 

 

 

 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Onmogelijk om meer objecten te kopen zonder eerst de verkoper te mailen

hi anja

 

ik verkoop al bijna 12 jaar op ebay, en ik verzamel zelf, oude singeltjes.

en vekoop ook singels, en soms artiesten post cards.

en ja, wij merken het elke keer.

ik verkoop nu met gratis verzenden, en natuurlijk zijn de verz.kosten in de prijs meegenomen. als ik iets verkoop, berekend ebay de provicie, over het verkoop bedrag + de verz.kosten.

voorheen konden mensen meerdere objecten kopen. en alles ging in 1 pakje, en betaalden 1 keer verz.kosten.

nu als ze meerdere dingen kopen, moeten ze elke keer betalen, wat inhoud, dat ze ook elke keer de verz. kosten betalen, terwijl het in 1 pakje gaat, ik mail dan, en stort het teveel betaalde bedrag terug, maar ebay berekend dus wel het voledige befrag, wat inhoud dat ik meer provicie betaal.

jij kunt niet terug naar de site zonder te betalen ?, ikheb net een klant uit belgie, die elvis foto's koopt,  gemaild, dat hij niet elke keer direct moet betalen, en dat is gelukt, want hij kocht net weer 2 kaarten, en toen kon ik hem een factuur sturen, met 1 keer verz. kosten.

heb je goed gekeken, want onder of boven(  nu betalen ), stond altijd de link terug naar de winkel, of site.

bij de belg die bij mij koopt, had ik dit ook geschreven, en bij hem lukte het wel.

trouwens, we hebben bijna 5 dagen geen foto's kunnen uploaden , na de grote onderhoudsbeurt.

ik heb een mail naar ebay geschreven, en natuurlijk geen reactie, en meerdere mensen met mij.

eindelijk is het nu een paar dagen weer goed.

ook ik kreeg de mail van ebay, of ik tevreden was, nee ook dus niet, heb alles uitgelegd, en een 5 gegeven.

groeten  chris

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Onmogelijk om meer objecten te kopen zonder eerst de verkoper te mailen

Chriskoos,

 

 nee,ik kon ook niet terug naar de winkel van de verkoper.

 ik heb het nog via ebay.uk geprobeerd,om te kijken of het in een winkelwagen kon,ook niet.

 er was nog een tevredenheids enquette,of het als prettig werd ervaren,dat je meteen naar paypal/andere betalingsmethode werd geleid.

   NEE dus

 

 Vraagje,zien de verkopers dit niet?Het moet ze toch klandizie kosten en mij bespaart het geld

Spoiler
Vrouw Vrolijk


 Groeten van Anja

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Onmogelijk om meer objecten te kopen zonder eerst de verkoper te mailen

hi anja , ja ebay heeft het er allemaal niet gemakkelijker op gemaakt, ik kreeg ook te maken met klanten, die meerdere objecten kochten, maar, elke keer eerst moesten betalen, met als resultaat, dat ze ook elke keer verz.kosten moesten betalen, terwijl alles in 1 pakje kon, dus 1 keer verz.kosten, ik mailde ze dan en storte de teveel betaalde vrz.kosten terug.

ik weet dat als je iets koopt, je gelijk moet betalen, maar, volgens mij, kun je zonder eerst te betalen, terug naar de site van de verkoper, of het nog zo is weet ik niet, maar onder of boven betalen stond, terug naar de winkel, dus dan kon je nog iets kopen, en kon de verkoper je een factuur zenden.

en inderdaad, ook ik zit af en toe te knoeien, omdat ebay alles heeft veranderd, en inplaats van verbeteringen, zijn het verslechteringen.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord